Μπήκε ο Ιούνιος και συνεχίζεται το Ράλι στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου. Το γεγονός αυτό συμπαρασύρει και τις αγοραπωλησίες πλοίων που είναι σε υψηλά επίπεδα ενώ οι αναλυτές θεωρούν ότι ακόμη δεν έχουν φθάσει στο ταβάνι.
Μπορεί η ναυλαγορά να έκανε διόρθωση χάνοντας 6,1% με τα μεγάλα φορτηγά πλοία τα Capesize να βλέπουν τον δείκτη τους μειωμένο κατά 18,32% όμως η εικόνα παραμένει πολύ καλή και το μέλλον αισιόδοξο.
Την εβδομάδα 31 Μαίου – 6 Ιουνίου η ναυλαγορά ξηρού φορτίου κατέγραψε, όπως προαναφέραμε, μείωση του 6,1% από τις 2.596 μονάδες στις 2.438 όμως δεν προκάλεσε ανησυχίες. Ο μέσος όρος είναι 2.127 μονάδες με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2020 ήταν χαμηλότερη, στις 1.066.
Τα πλοία Capesize που είναι τα μεγάλης χωρητικότητας φορτηγά από τις 3.089 μονάδες έπεσαν στις 2.524. Όμως τα έσοδα παραμένουν μεγάλα. Οι τιμές των ναύλων κινήθηκαν από τα 16.875 δολάρια την ημέρα έως τις 37.365 δολάρια. Αιτία της πτώσης για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα ήταν η υπερπροσφορά χωρητικότητας σε περιοχές -κλειδιά
Στα Panamax υπήρξε αύξηση της ναυλαγοράς κατά 6,3% από τις 2.760 μονάδες στις 2.933. Οι τιμές των ναύλων κινήθηκαν από τα 14.813 δολάρια την ημέρα έως τις 36.427 δολάρια.
Στα Supramax η μείωση της ναυλαγοράς έφθασε σε ποσοστό 2,2% από τις 2.504 μονάδες στις 2.449. Οι τιμές των ναύλων κινήθηκαν από τα 23.938 δολάρια την ημέρα έως τα 34.050 δολάρια.
Στα Handysize σημειώθηκε αύξηση του δείκτη κατά 0,4% από τις 1.343 μονάδες στις 1.337. Οι τιμές των ναύλων κινήθηκαν από τα 19.179 δολάρια την ημέρα έως τις 29.133 δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
Όλα όσα προβλέπει η ρύθμιση Σταϊκούρα: Αυτοί είναι οι όροι για 240 και 420 δόσεις για χρέη