search icon

Ναυτιλία

Η MSC «ανοίγει τα φτερά» της στις αερομεταφορές με την παραλαβή τεσσάρων Boeing 777

Στις αρχές του 2023, θα γίνει η παράδοση του πρώτου από τα τέσσερα αεροσκάφη – Oι κινήσεις των ανταγωνιστών Maersk και CMA CGM που συμπληρώνουν την κορυφαία τρι;aδα των Liners παγκοσμίως

Το πλοίο MSC TINA χωρητικότητας 19.224 TEU έχει προγραμματισμένη άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά την 1/5/2020.

Η κορυφαία εταιρεία Liners και logistics, η MSC Mediterranean Shipping Company SA, έχει αρχίσει να αναπτύσσεται και στις αερομεταφορές μέσω της MSC Air Cargo ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών και ως συμπληρωματική υπηρεσία στις λύσεις μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η MSC Air Cargo βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και αρκετούς μήνες. Στις αρχές του 2023, θα γίνει η παράδοση του πρώτου από τα τέσσερα αεροσκάφη Boeing 777-200F με το σήμα MSC τα οποία θα διαχειρίζεται η Atlas Air, θυγατρική της Atlas Air. Worldwide Holdings, Inc.

Η MSC διόρισε τον Jannie Davel, πρώην στέλεχος της Delta Cargo, της Emirates SkyCargo και της DHL για να αναπτύξει τις δραστηριότητες των αεροπορικών φορτίων.

Σχολιάζοντας τη νέα πρωτοβουλία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της MSC, Soren Toft, δήλωσε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ανάπτυξη της MSC Air Cargo και να καλωσορίσουμε τον Jannie Davel ο οποίος θα πρωτοστατήσει σε αυτή τη συναρπαστική νέα προσφορά για τους πελάτες της MSC. Αυτό είναι το πρώτο μας βήμα σε αυτήν την αγορά και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να εξερευνούμε διάφορες οδούς για να αναπτύξουμε αεροπορικά φορτία με τρόπο που να συμπληρώνει τη βασική μας δραστηριότητα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».

Η δανέζικη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη liner παγκοσμίως, από τον περασμένο Απρίλιο δημιούργησε αεροπορικό τομέα και πλέον διαθέτει έναν στόλο από 15 αεροπλάνα. Η Maersk περιμένει ότι θα έχει ρευστότητα άνω των 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Η δανέζικη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη liner παγκοσμίως, από τον περασμένο Απρίλιο δημιούργησε αεροπορικό τομέα και πλέον διαθέτει έναν στόλο από 15 αεροπλάνα. Η Maersk περιμένει ότι θα έχει ρευστότητα άνω των 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Τον προσεχή Νοέμβριο ετοιμάζεται να παραλάβει επτά Boeing 767 εκ των οποίων τρία τα αγόρασε και τέσσερα είναι χρονομισθωμένα- leasing. Τα αεροσκάφη θα κάνουν δρομολόγια μεταξύ Ασίας-Η.Π.Α. και Ασίας-Ευρώπης.

Η Maersk θα αγοράσει επίσης δύο Boeing 777, που θα παραδοθούν το 2024. Αγόρασε επίσης την εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων Senator International πέρυσι.

Η γαλλικών συμφερόντων CMA CGM, τρίτη μεγαλύτερη liner εταιρεία στον κόσμο, μπήκε τον περασμένο χρόνο στο παιχνίδι και έως το 2026 θα διαθέτει στόλο από 12 αεροπλάνα. Η CMA CGM, υπέγραψε συμφωνία με την Air France-KLM τον Μάιο για την κοινή χρήση χώρου φορτίου και δήλωσε ότι θα αγόραζε το 9% των μετοχών της αεροπορικής εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Έρχεται στην Ελλάδα και η Google – Νέα μεγάλη επένδυση (γράφημα)

Tο Δημόσιο διεκδικεί περιουσίες από… το 1885!

Το αλά γκρέκα δίδυμο Μελόνι, ο μεγαλομέτοχος και το FBI και το όνειρο της Peoplecert

Exit mobile version