Παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς LNG υπέγραψε η MARAN Gas Maritime του ομίλου Αγγελικούση με την Hanwha Ocean για την κατασκευή δύο πλοίων LNG πλοίων με παράδοση το 2027.

Η αξία της συμφωνίας αποτιμάται σε 713,5 δισ. γουόν  ήτοι 255 εκατ. δολάρια ανά πλοίο και  περιλαμβάνει δικαιώματα προαίρεσης για δύο ακόμη πλοία ανεβάζοντας το συνολικό  κόστος κατασκευής πάνω από το ένας δισεκατομμύριο δολάρια.

Τα δύο αυτά πλοία ανεβάζουν το ναυπηγικό πρόγραμμα της Maran Gas σε 12 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Η εταιρεία έχεις το νερό  υφιστάμενο στόλο 48 LNG Carriers.

Τα τελευταία νεότευκτα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων και θα έχουν κινητήρες ME-GI και ένα πλήρες σύστημα ανασυγκρότησης για καλύτερη απόδοση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές σε σύγκριση με  τα συμβατικά πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Θα διαθέτουν επίσης «προηγμένα φιλικά προς το περιβάλλον τεχνολογίες», όπως το σύστημα αέρα της Hanwha Ocean σύστημα λίπανσης και ο κινητήρας γεννήτριας άξονα.

Η σύμβαση επέκτεινε μια 30ετή σχέση μεταξύ των δύο πλευρών που κεφαλαιοποιείται σε 123 πλοία και η οποία είχε καταστήσει τον ελληνικό όμιλο  τον «πολυτιμότερο πελάτη» του ναυπηγείου  Hanwha Ocean.

Η πρώτη συνεργασία ήταν με την εταιρεία του Ιωάννη Αγγελικούση το 1994, όταν το ναυπηγείο ήταν η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering.

Η DSME ήταν το αγαπημένο ναυπηγείο του Έλληνα πλοιοκτήτη για μεγάλα δεξαμενόπλοια προτού γίνει επίσης  ο κατάλληλος κατασκευαστής LNG πλοίων.

Ο σημερινός στόλος της Angelicoussis που αποτελείται από 144 πλοία καθώς και 23 πλοία υπό παραγγελία περιλαμβάνει πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, δεξαμενόπλοια και τους τομείς του ξηρού χύδην φορτίου.

Η νέα παραγγελία έρχεται λίγες ημέρες μετά τη συμφωνία ορόσημο για τον όμιλο Αγγελικούση για την απόκτηση του στόλου των 18  δεξαμενόπλοιων υποστήριξης off shore της Altera.

Η Hanwha Ocean δήλωσε ότι διπλασίασε τα έσοδα της  από 3,5 δισ. δολάρια πέρυσι σε συμβάσεις αξίας σχεδόν 7,9 δισ. δολ.

Έχει δεχτεί παραγγελίες για 39 μονάδες, συμπεριλαμβανομένων 18 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, ένα FSRU, επτά πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου, έξι containerships, τρία πλοία μεταφοράς αμμωνίας και μία υπεράκτια πλατφόρμα.

Διαβάστε ακόμη

UBS: Κορυφαίες επιλογές οι ελληνικές τράπεζες στην Ευρώπη – Στα ευρωπαϊκά top picks η Εθνική Τράπεζα

ΑΑΔΕ: Ψηφιακά από 15/11 η ακινησία οχημάτων λόγω κλοπής και θανάτου του ιδιοκτήτη

Metlen: Ανέλαβε τρία μεγάλα φωτοβολταϊκά έργα στην Ισπανία – Συνεργάζεται με την Cero Generation

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα