search icon

Ναυτιλία

Η HSW διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο στη Σαντορίνη με το «Nήσος Σάμος»

Ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο στις Κυκλάδες διεκδικεί η Hellenic Seaways η οποία από τις 31 Μαρτίου δρομολογεί για πρώτη φορά συμβατικό πλοίο, το «Νήσος Σάμος» στη γραμμή Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη.

Του Μηνά Τσαμόπουλου

Ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο στις Κυκλάδες διεκδικεί η Hellenic Seaways η οποία από τις 31 Μαρτίου δρομολογεί για πρώτη φορά συμβατικό πλοίο, το «Νήσος Σάμος» στη γραμμή Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη. Όπως επεσήμαναν στο newmoney.gr στελέχη της εταιρείας οι Κυκλάδες και εδικά η Σαντορίνη έχουν μεγάλη δυναμική και ανεβαίνουν συνεχώς όσο αφορά την τουριστική κίνηση για αυτό και η HSW δρομολογεί το πλοίο. Η διοίκηση της Hellenic διαπίστωσε ότι υπάρχει εάν κενό στις ώρες των δρομολογίων, στις βραδινή ζώνη και αυτό πάει να καλύψει.

Πιο συγκεκριμένα το «Νήσος Σάμος» την άνοιξη θα φεύγει από τον Πειραιά το απόγευμα ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες θα αποπλέει τα μεσάνυχτα και θα φθάνει Σαντορίνη στις 9 το πρωϊ. Το σκεπτικό είναι ότι ο επιβάτης θα μπορεί να εκμεταλλευτεί ολόκληρο το Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακο.

Το «Νήσος Σάμος» θα εκτελεί το δρομολόγιο μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου. Έχει μεταφορική ικανότητα 2.230 επιβατών και 700 οχημάτων. Το πλοίο πέρσι ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Μεστά-Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσσαλονίκη. Φέτος το βορειοανατολικό Αιγαίο καλύπτει το «Νήσος Ρόδος» στη γραμμή Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα.

Η δρομολόγηση του συμβατικού πλοίου στη γραμμή Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη εντείνει τον ανταγωνισμό με την Blue Star Ferries που έχει συμβατικά πλοία. Και αυτό γιατί στις Κυκλάδες η Hellenic δραστηριοποιείτο με ταχύπλοα έως τώρα.

Η επιβατική κίνηση

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία το 2016 οι προορισμοί των Κυκλάδων παρουσίασαν αύξηση ειδικότερα: Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη 5,4%, Ραφήνα-Κυκλάδες 4,9% και 1,8% οι Δυτικές Κυκλάδες.

Επίσης τον Ιανουάριο του2017 αύξηση 16,3% παρουσιάζουν οι Κυκλάδες. Ειδικότερα: Πάρος-Νάξος- Σαντορίνη 26,6%, Ραφήνα-Κυκλάδες 5,4% και 15,6% οι Δυτικές Κυκλάδες.

Exit mobile version