Η γιγάντωση των ήδη μεγάλων ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων/ομίλων έχει περιορίσει τον ζωτικό χώρο για την ανάπτυξη των μικρότερων. Η κατάσταση γίνεται δυσβάσταχτη για τους μικρομεσαίους λόγω και των διεθνών κανονισμών για την πράσινη μετάβαση αφού θα πρέπει να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες στα υπάρχοντα πλοία ώστε να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έως ότου προχωρήσουν σε ναυπηγήσεις.

Οι συγχωνεύσεις και οι κοινοπραξίες δείχνουν σαν τη μόνη λύση. Άλλοι επιλέγουν την αγορά στόλων για οικονομίες κλίμακας.

Στο πλαίσιο αυτό η Fast Ferries συμφερόντων του Θεολόγου Παναγιωτάκη αγόρασε τα δύο επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία της Zante Ferries, το «Διονύσιος Σολωμός» και το «Αδαμάντιο Κοραής». Η Fast Ferries, η οποία ενδυναμώνει έτσι τη θέση της στον ακτοπλοϊκό κλάδο έχει στόλο από τέσσερα πλοία, τρία συμβατικά επιβατηγά- οχηματαγωγά και ένα ταχύπλοο.

H πολυμετοχική Zante Ferries θα πραγματοποιήσει γενική συνέλευση στις 22 Σεπτεμβρίου στη Ζάκυνθο προκειμένου οι 190 μέτοχοί της να αποφασίσουν οριστικά για την πώληση των δύο πλοίων.

Το «Διονύσιος Σολωμός» είναι δρομολογημένο στις Δυτικές Κυκλάδες από το λιμάνι του Πειραιά.  Το «Αδαμάντιος Κοραής» ταξιδεύει στη Σαμοθράκη και στη Λήμνο από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Και τα δύο πλοία υπό τη νέα πλοιοκτησία της Fast Ferries, φημολογείται ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις συγκεκριμένες γραμμές.

Διαβάστε ακόμη

Στην Τουρκία η μεγαλύτερη άνοδος τιμών σε πακέτα διακοπών φέτος στη Μεσόγειο – Η θέση της Ελλάδας (πίνακες)

Σε διαπραγματεύσεις για μερίσματα 1,5 δισ. ευρώ τράπεζες και SSM

Καλώδιο Κρήτης – Κύπρου: Πού οδηγούν οι μαραθώνιες διαπραγματεύσεις των δύο χωρών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ