search icon

Ναυτιλία

Οι εξαγωγές της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα ξεπέρασαν τους 3 εκατ. τόνους

Από τον Αύγουστο περίπου 91 πλοία έχουν εξάγει 3,3 εκατ. τόνους γεωργικών και μεταλλικών προϊόντων από το λιμάνια της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών της χώρας.

Συνεχίζεται το θαλάσσιο εμπόριο της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα παρά τη θανατηφόρα ρωσική πυραυλική επίθεση την περασμένη εβδομάδα στη ένα εμπορικό πλοίο.

Από τον Αύγουστο περίπου 91 πλοία έχουν εξάγει 3,3 εκατ. τόνους γεωργικών και μεταλλικών προϊόντων από το λιμάνια της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών της χώρας.

Τα εμπορικά πλοία ταξιδεύουν προς τα λιμάνια της Οδησσού, Chornomorsk και Yuzhnyi χρησιμοποιώντας ένα προσωρινό διάδρομο που δημιούργησε το Πολεμικό Ναυτικό της Ουκρανίας για να διευκολύνει το διεθνές εμπόριο.

Οι ρωσικές δυνάμεις έθεσαν στο στόχαστρο το λιμάνι του Γιούζνι το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, με έναν πύραυλο να πλήττει το post-panamax KMAX Ruler (IMO: 9436642) περίπου στις 16.39 ώρα, καθώς εισερχόταν στο λιμάνι.

Ένας Ουκρανός πλοηγός σκοτώθηκε και δύο Φιλιππινέζοι μέλη του πληρώματος τραυματίστηκαν.

Παρά την επίθεση έξι πλοία φορτωμένα με 231.000 τόνους αγροτικών προϊόντων απέπλευσαν από το τα λιμάνια της Οδησσού, ενώ πέντε πλοία περιμένουν να ελλιμενιστούν, σύμφωνα με τον Oleksandr Kubrakov, τον Ουκρανό υπουργός υποδομών.

Ήταν η 21η φορά που η Ρωσία βάζει στο στόχαστρο λιμάνια στην περιοχή της Οδησσού από τα μέσα Ιουλίου, όταν αποσύρθηκε από την από την πρωτοβουλία για τη Μαύρη Θάλασσα, γνωστή και ως “Πρωτοβουλία για τη Μαύρη Θάλασσα”, με τη μεσολάβηση του ΟΗΕ συμφωνία για τα σιτηρά.

Είναι πιθανό ότι η επίθεση θα απομακρύνει περισσότερο τους πλοιοκτήτες που αποστρέφονται το ρίσκο.

Ο Richard Baskeyfield, διευθυντής της EOS Risk Group, δήλωσε: “Είδαμε αρκετούς πελάτες να αφαιρούν τη Μαύρη Θάλασσα από τις επιχειρησιακές τους περιοχές με βάση τους κινδύνους που συνδέονται με τη σύγκρουση στην Ουκρανία”.

Η στόχευση του KMAX Ruler ήταν το πρώτο μεγάλο περιστατικό από τότε που η Ουκρανία ξεκίνησε το πρόγραμμα της Μαύρης Θάλασσας διάδρομο, με τα πλοία να ταξιδεύουν πιο κοντά στην ακτογραμμή για να φτάσουν στα λιμάνια.

Διαβάστε ακόμη

GRAIL: Η Ελλάδα αποκτά τα δικά της βραβεία αρχιτεκτονικής, design και φωτισμού

Μια «Κόμισσα της Κέρκυρας» αντιμέτωπη με το ηλεκτρονικό σφυρί (pics)

Ισλανδία: Ανησυχία για το ηφαίστειο Fagradalsfjal – Φόβοι για έκρηξη τις επόμενες ώρες (tweet+vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version