search icon

Ναυτιλία

Η Diana Shipping Inc. παρέλαβε και ναύλωσε το Ultramax φορτηγό DSI Altair

Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία ξηρού χύδην φορτίου για τα οποία η εταιρεία σύναψε συμφωνία αγοράς τον Αύγουστο του 2022

Η εισηγμένη στην χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Diana Shipping Inc. συμφερόντων Σεμίραμις Παληού, παρέλαβε το φορτηγό πλοίο m/v DSI Altair, πρώην “STH Sydney”, ένα πλοίο ξηρού φορτίου Ultramax κατασκευής 2016 και χωρητικότητας 60.309 dwt.

Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία ξηρού χύδην φορτίου Ultramax για τα οποία η εταιρεία σύναψε συμφωνία αγοράς τον Αύγουστο του 2022.

Το πλοίο μπήκε σε χρονοναύλωση με την Western Bulk Pte. Ltd. με μεικτό ναύλο 14.400 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο μέχρι τουλάχιστον 25 Ιουνίου 2023 και μέχρι το μέγιστο 25 Αυγούστου 2023. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 29 Δεκεμβρίου 2022.

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης για ένα από τα πλοία ξηρού χύδην φορτίου Panamax της, το m/v Ismene με την ST Shipping and Transport Pte. Ltd.

Η μικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 14.000 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον 5% προμήθεια που καταβάλλεται σε τρίτους, για χρονικό διάστημα από το ελάχιστο 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο 10 Οκτωβρίου 2023. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 31 Δεκεμβρίου 2022.

Το “Ismene” είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου τύπου Panamax χωρητικότητας 77.901 dwt που κατασκευάστηκε το 2013.

Οι ναυλώσεις των “DSI Altair” και τ “Ismene” αναμένεται να αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 5,77 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.

Συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατα παραδοθέντος m/v DSI Altair, ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 42 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 8 Ultramax).

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει ένα ακόμη πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Ultramax έως τα τέλη του 2022.

Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου μας, εξαιρουμένου του ενός πλοίου ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχει ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,9 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,20 έτη.

Διαβάστε ακόμη:

Οι 10… ταπεινές προβλέψεις του Ντμίτρι Μεντβέντεφ για το 2023 (tweet)

Βρήκαν «χρυσό» στο ΟnlyFans – Οι celebrities που κερδίζουν πάνω από 2 εκατ. τον μήνα (λίστα)

H πορεία αποκρατικοποίησης στα πέντε περιφερειακά λιμάνια

Exit mobile version