search icon

Ναυτιλία

Η Diamond S Shipping θα πληρώσει 34 εκατ. δολ στον Μαρινάκη

Το επενδυτικό fund WL Ross ήταν  ο μεγαλύτερος μέτοχος στη  Diamond S με 9 εκατομμύρια μετοχές και ποσοστό  22%  και η Capital Maritime με  7%.

H συγχώνευση των εισηγμένων στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά ναυτιλιακών εταιρειών Diamond S Shipping και  International Seaways έχει προκαλέσει απόνερα. Το σημαντικότερο από αυτά είναι ότι σπάει η συμφωνία μεταξύ της Diamond S Shipping συμφερόντων του πρώην υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ, Γουίλμπορ Ρος και της  Capital Maritime & Trading συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.

Oι δύο εταιρείες είχαν συγχωνευθεί το 2019. Η Capital που ήταν εισηγμένη είχε πουλήσει 25 δεξαμενόπλοιά της στην εταιρεία του Ρος με τη συμφωνία να τα διαχειρίζεται για πέντε χρόνια. Όμως προέκυψε η συγχώνευση με τη Seaways και το συμβόλαιο έσπασε.

Όπως είπαν στο Νewmoney κύκλοι της αγοράς, «απόρροια αυτής της εξέλιξης είναι η Diamond S Shipping να πρέπει να καταβάλει αποζημίωση».

Τ ο ύψος της αποζημίωσης αγγίζει τα 34 εκατομμύρια δολάρια.

Το επενδυτικό fund WL Ross ήταν  ο μεγαλύτερος μέτοχος στη  Diamond S με 9 εκατομμύρια μετοχές και ποσοστό  22%  και η Capital Maritime με  7%.

Στο μεταξύ η ενοποιημένη εταιρεία που προκύπτει από τη συγχώνευση International Seaways και της Diamond S Shipping Inc. θα έχει στόλο 100 πλοίων, έσοδα άνω του 1 δισ. δολαρίων και θα απασχολεί 2.200 εργαζομένους. Θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές εταιρεία δεξαμενόπλοιων με βάση αριθμό πλοίων και η τρίτη μεγαλύτερη με βάση τη χωρητικότητα σε dw τόνους.

Οι μέτοχοι της International Seaways και της Diamond S Shipping Inc. θα κατέχουν στην εταρεία που προκύπτει από τη συγχώνευση ποσοστό 55,75% και 44,25%. Οι μέτοχοι της Diamond S θα λάβουν 0,55375 μετοχές της Ιnternational Seaways για κάθε μία κοινή μετοχή της Diamond S.

Διαβάστε ακόμη:

TτΕ: Ανάπτυξη 4,2% για το 2021 – Δίδυμα προβλήματα νέα «κόκκινα» & αναβαλλόμενος φόρος

Εμπόριο – Έρευνα: Σε τρία χρόνια η επιστροφή στα επίπεδα προ πανδημίας

Τι συμβαίνει με τα ναυπηγεία Ελευσίνας- Γιατί υπάρχει στασιμότητα

Exit mobile version