Σε ρότα συνεχούς ανανέωσης αλλά και ενίσχυσης του στόλου της με φορτηγά πλοία προχωράει η εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά Costamare με επικεφαλής τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο.
Πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε στην αγορά τριών φορτηγών πλοίων και πιο συγκεκριμένα των Nord Magnes, ναυπηγήσεως 2011 το οποίο θα μετονομαστεί σε Magnes, το Oldendorff και August Oldendorff τα οποία θα μετονομαστούν σε Alwine και August, αντίστοιχα. Αγορές οι οποίες φέρεται να ξεπερνούν σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους τα 70 εκατομμύρια δολάρια.
Ταυτόχρονα, η Costamare πούλησε μεγαλύτερης ηλικίας πλοία όπως ένα 12 ετών handysize, το Discovery, μεταφορικής ικανότητας 37.019 τόνων που υπολογίζεται ότι αποφέρει κέρδη έσοδα ύψους 7,7 εκατ. δολαρίων μετά την αποπληρωμή του χρέους.
Είχε προηγηθεί η πώληση ενός ζεύγους supramaxes ναυπηγήσεως του 2009 με καθαρά έσοδα 14,8 εκατ. δολάρια μετά την αποπληρωμή του χρέους των δύο πλοίων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα γ΄ τρίμηνο συνολικά έσοδα ύψους 2,3 δισ. δολαρίων σε συμβόλαια. από τον στόλο των 68 containerships που διαθέτει.
Η εδρεύουσα στην Ελλάδα Costamare εισήλθε στον κλάδο του ξηρού χύδην φορτίου το 2021 με ένα μπαράζ εξαγορών και ακολούθησε το 2022 με την ίδρυση μιας εταιρείας ξηρού χύδην φορτίου, την Costamare Bulkers Inc, η οποία ναυλώνει σε 56 bulkers που κυμαίνονται από kamsarmaxes έως newcastlemaxes.
«Έχουμε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα και βλέπουμε την ιδιοκτησία πλοίων και την πλατφόρμα εμπορίας ως άκρως συμπληρωματικές δραστηριότητες», δήλωσε ο COO Γρηγόρης Ζήκος για την τις δραστηριότητες ξηρού χύδην φορτίου.
Διαβάστε ακόμη
Γαλλία: Κατατέθηκε η πρώτη ομαδική αγωγή κατά του TikTok – Γιατί κατηγορείται
ΙΟΒΕ: Υποχώρηση του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Οκτώβριο με αρνητική επίδραση από τη βιομηχανία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα