search icon

Ναυτιλία

Η Celestyal παρουσιάζει τη νέα απλοποιημένη δομή ναύλων «Celestyal One»

Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ για τις νέες κρατήσεις από τον Δεκέμβριο του 2024

Μια απλοποιημένη προσφορά με τη μορφή ενός μοναδικού ναύλου, με τίτλο «Celestyal One» ανακοίνωσε η Celestyal αντικαθιστώντας τα τρέχοντα πακέτα «Experience» και «Experience Plus».

Το «Celestyal One» θα περιλαμβάνει τον ναύλο της κρουαζιέρας, δωρεάν βασικό WiFi* για όλους τους επιβάτες, υπηρεσία self service για καφέ φίλτρου, τσάι, νερό και χυμούς σε καθορισμένο σημείο του πλοίου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (6 π.μ. – 10 μ.μ.), απεριόριστα δωρεάν αναψυκτικά στα κυρίως εστιατόρια κατά τη διάρκεια των γευμάτων, καθώς και λιμενικά τέλη, φόρους και φιλοδωρήματα για το πλήρωμα.

Η Celestyal απλοποιεί επίσης την προσφορά ποτών με την κατάργηση όλων των πακέτων για ποτά. Αυτά θα αντικατασταθούν από ένα προπληρωμένο ψηφιακό πορτοφόλι φαγητού και ποτών, το «CelestyalPay», το οποίο θα χρησιμοποιείται εν πλω για την αγορά τροφίμων και ποτών που δεν διατίθενται δωρεάν. Οι επιβάτες μπορούν είτε να χρεώνουν το λογαριασμό τους καθώς ταξιδεύουν είτε να προπληρώσουν το «CelestyalPay»,  πριν από τον απόπλου, για να λάβουν bonus πίστωση από την εταιρία.

Οι ανακοινώσεις συνοδεύονται από την προσθήκη περισσότερων δωρεάν επιλογών εδεσμάτων εντός του πλοίου. Οι επιβάτες μπορούν να εξακολουθήσουν να επισκέπτονται το κυρίως εστιατόριο Thalassa και τη μπουφέ-style Taverna  και στα δύο κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, ενώ πλέον μπορούν να γευματίσουν και στο Greek Deli ή στο Pizza Oven τα οποία θα είναι διαθέσιμα δωρεάν σε συγκεκριμένες ώρες. 

Οι αλλαγές θα τεθούν σε εφαρμογή για όλες τις κρατήσεις από τις 11 Δεκεμβρίου 2024, για κρουαζιέρες που αναχωρούν από τις 21 Μαρτίου 2025.

Ο Lee Haslett, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal, δήλωσε: «Είμαστε αφοσιωμένοι στην υψηλή αξία – είτε πρόκειται για την αξία του χρόνου, των χρημάτων ή της εμπειρίας. Είμαστε λοιπόν ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τη νέα δομή ναύλων «Celestyal One» και το «CelestyalPay» ως άμεση απάντηση στα σχόλια και τις απαιτήσεις των επισκεπτών μας και των ταξιδιωτικών πρακτόρων με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Η νέα μας απλοποιημένη προσέγγιση προσφέρει βελτιωμένες παροχές, περισσότερες επιλογές, μεγαλύτερη ευελιξία και εξαιρετική αξία. 

«Από το δωρεάν βασικό WiFi, τα απεριόριστα αναψυκτικά και τα φιλοδωρήματα του πληρώματος μέχρι μια διευρυμένη σειρά επιλογών εστίασης με επιρροές από τις τοπικές κουζίνες των προορισμών που επισκεπτόμαστε, διασφαλίζουμε ότι οι επιβάτες έχουν όλα όσα χρειάζονται για να απολαύσουν την εμπειρία τους στο πλοίο με ευκολία και άνεση».

Διαβάστε ακόμη

COP29: Οι διαπραγματευτικές ομάδες καλούνται επειγόντως να βρουν $1 τρισ. τον χρόνο για τις πιο φτωχές χώρες

Siemens: Άλμα 7,5% για τη μετοχή με ώθηση από την έκρηξη των Data Center

ΒοfA: Αυξάνει τον πήχη για τις τιμές – στόχους των ελληνικών τραπεζών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version