Η Euroseas Ltd. ανακοίνωσε νέα συμβόλαια χρόνων μίσθωσης για δύο από τα πλοία της, τα M/V Synergy Antwerp και M/V Synergy Keelung, τα οποία έχουν χωρητικότητα 4.253 TEU. Τα συμβόλαια έχουν διάρκεια τουλάχιστον 36 μηνών και το πολύ 39 μηνών, ανάλογα με την επιλογή του ναυλωτή, με μικτή ημερήσια αμοιβή 35.500 δολάρια.

Το M/V Synergy Antwerp θα ξεκινήσει τη νέα του μίσθωση μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας μίσθωσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2025.
Το M/V Synergy Keelung θα ξεκινήσει τη νέα του μίσθωση μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας μίσθωσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2025.

Ο Αριστείδης Πίττας , Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα νέα συμβόλαια, δηλώνοντας: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ανακοινώνουμε νέα συμβόλαια χρόνων μίσθωσης για δύο από τα πλοία μας, τα M/V Synergy Antwerp και M/V Synergy Keelung, με έναν κορυφαίο ναυλωτή για 36-39 μήνες και με πολύ κερδοφόρα ημερήσια αμοιβή 35.500 δολάρια/ημέρα/πλοίο. Αυτά τα συμβόλαια δείχνουν τη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για πλοία feeder και ενδιάμεσου μεγέθους από τις ναυτιλιακές εταιρείες, παρά την πιθανότητα αναδρομής πλοίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ αργότερα μέσα στο έτος.»

Συνέχισε λέγοντας: «Οι ναυλωτές είναι σαφώς διατεθειμένοι να εξασφαλίσουν χωρητικότητα πολύ πριν και να κλείσουν σταθερές περιόδους και τιμές, λόγω της περιορισμένης προσφοράς πλοίων feeder και ενδιάμεσου μεγέθους. Αυτό οφείλεται κυρίως στο περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών και στο γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό του στόλου είναι άνω των 20 ετών.»

Η εταιρεία εκτιμά ότι αυτά τα νέα συμβόλαια θα αποφέρουν περίπου 57 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA κατά τη διάρκεια της ελάχιστης συμβατικής περιόδου. Αυτές οι συμφωνίες θα αυξήσουν την κάλυψη της Euroseas για το 2025 σε περίπου 82%, ενώ η κάλυψη για το 2026 αναμένεται να φτάσει το 45%.

Επιπλέον, η Euroseas συμφώνησε με τον ναυλωτή να αναβαθμίσει το M/V Synergy Keelung με συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας (ESD), μοιράζοντας το κόστος της αναβάθμισης. Η εταιρεία είναι αισιόδοξη για τις βελτιώσεις στην απόδοση που έχουν παρατηρηθεί στα αδελφά πλοία που αναβαθμίστηκαν στον στόλο της, σημειώνοντας τη growing ζήτηση για πλοία με καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και υψηλές προδιαγραφές.

Διαβάστε ακόμη 

Politico: Πόσο εφικτό είναι να κερδίσει ο Τραμπ τους εμπορικούς του πολέμους; (πίνακες)

Ρεύμα: Γιατί οι τιμές του φυσικού αερίου «τσιμπούν» προς τα πάνω  

Σιάμισιης (Helleniq Energy): Εντός του 2025 οι αποφάσεις για τις ερευνητικές γεωτρήσεις στις ΑΠΕ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα