search icon

Ναυτιλία

H Euroseas έβαλε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο μεσαίου μεγέθους containerships

Θα κοστίσουν περίπου 60 εκατ. δολάρια το καθένα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν με ένα συνδυασμό δανείου και ιδίων κεφαλαίων

Η Euroseas παρήγγειλε δύο μεσαίου μεγέθους containerships με μεταφορική ικανότητα 4.200 teu, τα οποία θα είναι αποδοτικά ως προς την κατανάλωση καυσίμων. Θα ναυπηγηθούν στην Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding.

Η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το τέταρτο τρίμηνο του 2027. Θα κοστίσουν περίπου 60 εκατ. δολάρια το καθένα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν με ένα συνδυασμό δανείου και ιδίων κεφαλαίων.

Η Euroseas διαθέτει έξι πλοία περίπου αυτού του μεγέθους, ηλικίας άνω των 15 ετών, ενώ συνολικά ο στόλο της αποτελείται από 23 πλοία στο νερό, η πλειονότητα των οποίων είναι feeders. Διαθέτει ένα πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων. Έχει παραλάβει τρία νεότευκτα 1.800 teu το καθένα και άλλα τέσσαρα 2.800 teu έκαστο , ενώ αναμένεται να παραλάβει μέσα στο 2025 άλλα δύο 2.800 teu το καθένα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αριστείδης Πίττας δήλωσε ότι δεδομένης της υγιούς δυναμικής αυτών των τομέων και του ότι τα ταμειακά αποθέματα ήταν πέρα και πάνω από το μέρισμα μας και το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.» Η Euroseas αποφάσισε να επεκτείνει τις επενδύσεις σε νέες ναυπηγήσεις για να ενισχύσει τη θέση της στον στον τομέα των ενδιάμεσων πλοίων.

«Μέσα σε μια αγορά που συνεχίζει να είναι ισχυρή και έχει ένα σημαντικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο ναύλωσης, αναμένουμε ότι η τα κέρδη μας θα συνεχίσουν να είναι ισχυρά και τα ταμειακά μας διαθέσιμα αποθεματικά μας να συνεχίσουν να αυξάνονται, όπως υποδεικνύεται από τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας.

Τα καθαρά έσοδα του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 5,6% σε 54,1 εκατ. δολάρια και η Euroseas κατέγραψε προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 27,4 εκατ. δολάρια έναντι 28,2 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Τα καθαρά κέρδη για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους ανήλθαν σε 88,4 εκατ. δολάρια, κοντά στα περσινά αποτελέσματα.

«Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2024, η ναυλαγορά των containerships παρέμειναν περίπου στα επίπεδα που είχαν επιτευχθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του έτους, αν και η δραστηριότητα των ναυλώσεων επιβραδύνθηκε», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας : «Ωστόσο, τον Οκτώβριο και μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου 2024, η αγορά έχει ενισχυθεί και οι ναυλωτές ενδιαφέρον για τη σύναψη ναυλώσεων, πολλές από αυτές με προθεσμιακές δεσμεύσεις, αυξήθηκε».

Διαβάστε ακόμη

ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για ΥΠΟΙΚ δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές (γράφημα)

Ψάχνετε για δουλειά; Τι να αποφύγετε σε μια συνέντευξη – Οι 3+1 λεπτομέρειες που μετράνε

Real Consulting: Πότε αναμένεται να γίνει η μετάταξη – Τα σχέδια και οι εξαγορές στο εξωτερικό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version