search icon

Ναυτιλία

Γρηγόρης Ζήκος: Ρευστότητα ενός δισ. δολαρίων για την Costamare Inc και κέρδη 69 εκατ. το β’ τρίμηνο

Το βιβλίο παραγγελιών για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παραμένει η κύρια απειλή για τη ναυλαγορά

«Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, η Costamare πραγματοποίησε καθαρά κέρδη ύψους περίπου 69 εκατομμυρίων δολαρίων. Το τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν 1 δισεκατομμύριο δολάρια». Στα οικονομικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare συμφερόντων Κωστή Κωνσταντακόπουλου, αναφέρθηκε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος.

Ειδικότερα:

«1. Στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η ναυλαγορά έχει αμβλυνθεί, αν και οι τιμές εξακολουθούν να παραμένουν σε υγιή επίπεδα. Το βιβλίο παραγγελιών, ωστόσο, παραμένει η κύρια απειλή για την αγορά.

2. Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου, τα ιδιόκτητα πλοία μας συνεχίζουν να διαπραγματεύονται σε spot βάση, ενώ η πλατφόρμα συναλλαγών έχει αυξηθεί σε έναν στόλο 56 πλοίων. Έχοντας επενδύσει 200 εκατ. δολάρια στην πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού χύδην φορτίου, έχουμε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα του οποίου τα θεμελιώδη μεγέθη βλέπουμε θετικά.

3. Όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά σε συνετή βάση, έχοντας έχει συνάψει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης συνολικής αξίας 120 εκατ. δολαρίων, οι οποίες συμπληρώνονται από μια εύρωστη ατζέντα που επεκτείνεται κατά τα επόμενα τρίμηνα.

4. Τέλος, κατά τη διάρκεια του τριμήνου προχωρήσαμε με το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών και αγοράσαμε 50 εκατ. δολ. κοινές μετοχές αξίας, υπογραμμίζοντας την ισχυρή πεποίθησή μας ότι η τιμή της μετοχής είναι σημαντικά υποτιμημένη λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις επιδόσεις όσο και τις προοπτικές της εταιρείας».

I. Κερδοφορία και ρευστότητα

II. Πρόγραμμα Επαναγοράς μετοχών μέχρι σήμερα

Πλατφόρμα λειτουργίας Ξηρού Χυδήν φορτίου

Η Costamare Bulkers Inc. (“CBI”) έχει επί του παρόντος σταθεροποιήσει ένα στόλο 56 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου σε περίοδο ναύλωση, που αποτελείται από:

IV. Πλατφόρμα χρηματοδοτικής μίσθωσης

V. Νέα χρηματοδότηση χρέους

– Ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης του υφιστάμενου χρέους δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και επτά πλοίων ξηρού χύδην φορτίου με δύο ευρωπαϊκά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα

Πιο συγκεκριμένα:

VI. Επικαιροποίηση Ναύλωσης Ιδιόκτητου Στόλου – Πλήρως απασχολούμενο CONTAINERSHIP

Στόλος 4 για το επόμενο έτος 

VII. Δραστηριότητα πώλησης και αγοράς

Διαβάστε ακόμη:

Νότης Μηταράκης: Παραιτήθηκε από υπουργός Προστασίας του Πολίτη

Αύξηση των εσόδων σε ποσοστό 20% στα $88,5 εκατ. για την Capital Product Partners L.P.

Μυλωνάς (Εθνική Τράπεζα): Η οργανική κερδοφορία ανοίγει «παράθυρο» ανταμοιβής των μετόχων το 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version