Σε εξέλιξη έχει τα ναυπηγικά προγράμματα του Ομίλου του ο Γιώργος Προκοπίου, Πριν από λίγες ημέρες η Dynagas παρέλαβε το νεότευκτο X-DF LNG carrier “Clean Cajun” χωρητικότητας 200.000 κυβικών μέτρων. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην κορεατική γιάρδα Hyundai Heavy Industries Ulsan Shipyard.
Η εταιρεία διαθέτει στόλο από 19 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου συμπεριλαμβανομένου ενός ακόμη LNG carrier το οποίο θα παραληφθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Πρόσφατα η γερμανική εταιρεία Uniper υπέγραψε επιστολή πρόθεσης για τη ναύλωση ΄δυο FSRUs-πλωτοί σταθμοί φυσικού αερίου της Dynagas για λογαριασμό της γερμανικής κυβέρνησης. Η Uniper ανακοίνωσε ότι πρόκειται για τα Transgas Power και Transgas Force χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα.
Τα δύο πλοία παραδόθηκαν στον Έλληνα πλοιοκτήτη το 2021 από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding και βρίσκονται υπό ναύλωση ως LNG carriers αυτή την εποχή, τον μεν πρώτο από την αμερικανικών συμφερόντων Cheniere για 18 μήνες και το δεύτερο από τη γαλλικών συμφερόντων Total.
Αρχές Μαΐου η άλλη εταιρεία του Ομίλου με στόλο από δεξαμενόπλοια, η Dynacom παρέλαβε το νεότευκτο suezamax Oceania χωρητικότητας 163.000 τόνων dw.
Η εταιρεία έχει εντάξει στον στόλο της ήδη τρία δεξαμενόπλοια μέσα στο 2022 ενώ στα τέλη Μαΐου αναμένεται ένα ακόμη. Ο στόλος της αποτελείται από 69 δεξαμενόπλοια. O μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι τα 6 έτη σε σύγκριση με τα 10 που είναι για τον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων. Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 8,1 εκατομμύρια τόνοι.
H τελετή παραλαβής του Oceania πραγματοποιήθηκε στην κινεζική γιάρδα New Times. Είναι το 40ο πλοίο που κατασκευάζουν τα συγκεκριμένα ναυπηγεία για λογαριασμό του Έλληνα πλοιοκτήτη και το 100ο για ελληνικά συμφέροντα.
Διαβάστε ακόμα:
Έρχεται νέο ηλεκτροσόκ από τον πληθωρισμό – Διψήφιο άλμα μετά από 28 χρόνια
Bitcoin: Το 40% των επενδυτών «θύματα» του sell-off – Αναλυτές «βλέπουν» πτώση στα $29.000
Tα ασφαλιστικά ταμεία-πρωταθλητές στην εκκαθάριση εκκρεμών συντάξεων (πίνακας)