Tο νεότευκτο feeder containership DEAR PANEL, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teus παρέλαβε η Euroseas Ltd συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία HD Hyundai Mipo Co., Ltd.
Είναι το όγδοο από μια σειρά εννέα πλοίων που ναυπηγεί η εταιρεία. Έχει παραλάβει τρία νεότευκτα μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu το καθένα και άλλα πέντε 2.800 teu έκαστο, ενώ αναμένεται να παραλάβει μέσα στο 2025 άλλα δύο μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu το καθένα.
«Εκφράζουμε την αναγνώρισή μας σε όλα τα μέρη που συνέβαλαν στην κατασκευή του εν λόγω πλοίου και για την αποτελεσματική συνεργασία και την απόδοσή του» αναφέρεται σε ανάρτηση στο διαδίκτυο.
Το MV/ Dear Panel έχει χρονοναυλωθεί για 34-36 μήνες.Είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης AMP -εναλλακτική θαλάσσια ενέργεια.
«Το ναυπηγικό μας πρόγραμμα αποτελεί συστατικό στοιχείο της στρατηγικής μας για την ανάπτυξη της εταιρείας μας επενδύοντας σε σύγχρονα, ενεργειακά αποδοτικά πλοία με ελάχιστο αποτύπωμα άνθρακα» έχει επισημάνει ο Αριστείδης Πίττας.
Η Euroseas διαθέτει στόλο από συνολικά 27 πλοίων εκ των οποίων τα τρία παλαιότερα θα τα μεταφέρει στην spin off εταιρεία Euroholdings η οποά θα εισαχθεί στην χρηματιστηριακή αγορά του Nasdaq.
Τον περασμένο Νοέμβριο η Euroseas παρήγγειλε δύο μεσαίου μεγέθους containerships με μεταφορική ικανότητα 4.200 teu, τα οποία θα είναι αποδοτικά ως προς την κατανάλωση καυσίμων. Θα ναυπηγηθούν στην Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding.
Η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το τέταρτο τρίμηνο του 2027. Θα κοστίσουν περίπου 60 εκατ. δολάρια το καθένα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν με ένα συνδυασμό δανείου και ιδίων κεφαλαίων. Η Euroseas διαθέτει έξι πλοία περίπου αυτού του μεγέθους,ηλικίας άνω των 15 ετών,
Διαβάστε ακόμη
Κατερίνα Μαλαματίνα: Αντιμέτωπη με το σφυρί για ιδιοκτησίες στη Μύκονο (pics)
ΥΠΕΘΟ: «Στοίχημα» για δηλώσεις εισοδήματος χωρίς παράταση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα