search icon

Ναυτιλία

Επιστροφή στα κέρδη για την Performance της οικ. Παληού

Για το 9μηνο τα καθαρά έσοδα ανήλθαν στα 6,3 εκατ. έναντι ζημιών 19,8 εκατ το 9μηνο του 2019

Σε ρότα κερδοφορίας βρέθηκε το γ’ τρίμηνο του 2020 η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NASDAQ,   Performance Shipping Inc. Συμφερόντων της οικογένειας Παληού με εξειδικευμένο στόλο δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax.

Τα καθαρά κέρδη έκλεισαν στα 400 χιλιάδες δολάρια από ζημιές 18,1 εκατομμυρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019.

Το μέρισμα ανά μετοχή είναι 0,08 δολ. Έναντι ζημιάς 5,58 δολ. πέρσι.

Τα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις ανήλθαν στα 9,5 εκατ. έναντι 6,3 το αντίστοιχο διάστημα του 2019.  Η άνοδος οφείλεται στην αύξηση των ναύλων  για τα δεξαμενόπλοια της εταιρείας. Το γ’ τρίμηνο του 2-020 ήταν  15.990 δολάρια και πέρσι τέτοια περίοδο 12.915 δολ.

Η ρευστότητα για το  τρίμηνο που χρησιμοποιήθηκα για τις διαχειριστικές δραστηριότητες είναι  2,3 εκατ. δολάρια.

Για το 9μηνο τα καθαρά έσοδα ανήλθαν στα 6,3 εκατ. έναντι ζημιών 19,8 εκατ το 9μηνο του 2019.

Τον Νοέμβριο  του 2020 η εταιρεία αγόρασε ένα δεξαμενόπλοιο Aframax ναυπηγήσεως του 2011 έναντι 22 εκατ.δολαρίων, ενισχύοντας τον στόλο της που πλέον αριθμεί πέντε δεξαμενόπλοια αυτού του τύπου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Μιχαλόπουλος δήλωσε:

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020, παρά την επιδείνωση  της ναυλαγοράς  συνεχίσαμε να λειτουργούμε κερδοφόρα με τα τέσσερα δεξαμενόπλοια Aframax και την υποστήριξη  της μεσοπρόθεσμης χρονοναύλωσης του M / T Blue Moon με 28.000 δολ. ανά ημέρα.  Στα μέσα του τρέχοντος τριμήνου, η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων ήταν πολύ χαμηλή λόγω της μειωμένης  ζήτησης λόγω της πανδημίας COVID – 19 και της χαμηλής παραγωγής από τις χώρες του  OPEC» και προσέθεσε:

«Έχουμε μια νέα ομάδα διαχείρισης, μια νέα επιχειρηματική στρατηγική. Εξασφαλίσαμε  την αναχρηματοδότηση μέρους του υφιστάμενου χρέους μας για να μειώσουμε τις τριμηνιαίες δόσεις μας και αποκτήσαμε το πέμπτο δεξαμενόπλοιο Aframax.

Πιστεύουμε ότι οι λιγοστές παραγγελίες για ναυπηγήσεις σε συνδυασμό με τη σταδιακή αύξηση της ζήτησης πετρελαίου, μετά την επιστροφή στην κανονικότητα, θα έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερες τιμές ναύλωσης δεξαμενόπλοιων στο μέλλον.»

Διαβάστε ακόμη:

Tι φέρνει στη Ναυτιλία η εκλογή Μπάιντεν

Ποιοι Ελληνες πλοιοκτήτες παραλαμβάνουν νέα πλοία

Η ναυτιλία ταξιδεύει σε άγνωστα νερά λόγω των καυσίμων 

Exit mobile version