Επιστολή-έκκληση για την στήριξη του λιμανιού του Βόλου που επλήγη από τις θεομηνίες “Daniel” και “ELIAS” και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με αποτέλεσμα να υπολειτουργεί απέστειλε ο Σύνδεσμος Λιμενεργατών Βόλου στο ιδιαίτερο γραφείο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Επίσης τονίζουν ότι “ως επαγγελματίες του χώρου του λιμένος, εκφράζουμε την αγωνία μας για τι αντιμετώπιση θα υπάρξει. Άλλο λιμάνι δόθηκε για αξιοποίηση και άλλο θα παραλάβει ο επενδυτής, ο οποίος είχε προγραμματίσει προφανώς κάποια επένδυση σε υποδομές και ανωδομές.

Τώρα έρχεται αντιμέτωπος μετά τις θεομηνίες να δώσει επτά (7) έως είκοσι (20) εκατομμύρια ευρώ, για την εκβάθυνση, να μαζέψει τις λάσπες”. Και καταλήγουν: «Εμείς πιστεύουμε ότι η αξιοποίηση του λιμανιού μας θα αλλάξει την πόλη μας με την ανάπτυξη του. Θέλει στήριξη στην πιο κρίσιμη στιγμή του που βρίσκεται τώρα. Έγινε άλλο λιμάνι. Μην το αφήσουμε στο έλεος της καταστροφής».

Το πλειοψηφικό πακέτο του λιμανιού  του Βόλου απέκτησε πρόσφατα ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης έναντι 51 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά:

«Αξιότιμε Κε Πρωθυπουργέ,

Όπως καλά γνωρίζετε ο Βόλος επλήγη από τις θεομηνίες “DANIEL” και “ELIAS”, με καταστροφικά αποτελέσματα για την πόλη και κυρίως για το λιμάνι μας. Για πολλές μέρες δίνονταν μάχη με τις λάσπες που γέμισαν τους χώρους των προβλητών, δεν γινόταν εργασίες και στοίχησαν οικονομικά την ΟΛΒ Α.Ε.

Στο δυτικό μέρος του λιμένα έχουν μεταφερθεί 750.000m3 λάσπης και φερτών υλικών από τους δύο χειμάρρους με αποτέλεσμα να αλλάξουν τα βάθη δραματικά, σε ορισμένα σημεία έως και δύο (2) μέτρα, κατά τους υπολογισμούς της Υδρογραφικής Υπηρεσίας και του Τεχνικού Τμήματος της ΟΛΒ Α.Ε. Όλα κατέληξαν στο λιμάνι.

Ως επαγγελματίες του χώρου του λιμένος, εκφράζουμε την αγωνία μας για τι αντιμετώπιση θα υπάρξει. Άλλο λιμάνι δόθηκε για αξιοποίηση και άλλο θα παραλάβει ο επενδυτής, ο οποίος είχε προγραμματίσει προφανώς κάποια επένδυση σε υποδομές και ανωδομές. Τώρα έρχεται αντιμέτωπος μετά τις θεομηνίες να δώσει επτά (7) έως είκοσι (20) εκατομμύρια ευρώ, για την εκβάθυνση, να μαζέψει τις λάσπες. Εργασίες που πρέπει να ξεπεράσουμε τις αναλύσεις και να γίνουν εργασίες άμεσα, αλλιώς άγνωστο για πόσο καιρό θα κρατήσουν όλα αυτά.

Πότε θα γίνει η μεταφορά εκφόρτωσης scrap από την 1η στην 3η προβλήτα ; Δόθηκαν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας 1,8 εκατομμύρια ευρώ για έργα. Πως θα αξιοποιηθεί η 1η προβλήτα; Υπάρχει κίνδυνος για την κρουαζιέρα. Με τέτοια βάθη, πώς θα προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια με ασφάλεια;

Στο πορθμείο είναι αδύνατη η προσέγγιση μεγάλων motorships και ψάχνουν για άλλο λιμάνι. Να λάβετε υπόψιν σας ότι επιχειρήσεις του Βόλου και γύρω περιοχής είχαν προβλήματα με πυρκαγιές και πλημμύρες με αποτέλεσμα να σταματήσουν τη διακίνηση εμπορευμάτων με το λιμάνι. Τώρα προστέθηκε και το λιμάνι.

Εμείς πιστεύουμε ότι η αξιοποίηση του λιμανιού μας θα αλλάξει την πόλη μας με την ανάπτυξη του. Θέλει στήριξη στην πιο κρίσιμη στιγμή του που βρίσκεται τώρα. Έγινε άλλο λιμάνι. Μην το αφήσουμε στο έλεος της καταστροφής».

Διαβάστε ακόμη

«Κόκκινα» δάνεια: Τι αλλάζει στη σχέση δανειοληπτών – servicers και funds – Οι νέοι κανόνες και τα πρόστιμα

ΑΔΜΗΕ: Να τριπλασιαστεί η μεταφορική ικανότητα ηλεκτρικής ενέργειας Ελλάδας – Ιταλίας

Novo Nordisk: Τεράστια επένδυση 2,1 δισ. ευρώ στη Γαλλία – «Ξεπουλάει» το φάρμακο για την παχυσαρκία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ