search icon

Ναυτιλία

easyBoat: Το νέο στοίχημα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου

H δεύτερη καμπάνια της εταιρείας που στόχο έχει να φέρει επανάσταση στη ναύλωση γιοτ

Με τον θαλάσσιο τουρισμό, και συγκριμένα το yachting, να συνεχίζει να αναπτύσσεται στην Ελλάδα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα easyBoat ανακοίνωσε την έναρξη της δεύτερης καμπάνιας άντλησης κεφαλαίων μέσω της πλατφόρμας Crowdbase.

Μέχρι τώρα έχουν συγκεντρωθεί 350.000 ευρώ για την περαιτέρω ανάπτυξη της easyBoat μέσα σε 15 ημέρες.

Στόχος της να κάνει τις ενοικιάσεις γιοτ απλές, προσβάσιμες και προσιτές σε όλους.

Η easyBoat, η οποία ιδρύθηκε το 2022, ήταν η πρώτη στο είδος της που έδωσε τη δυνατότητα σε επίδοξους ταξιδευτές του ονείρου να συγκρίνουν τιμές ναύλωσης-ενοικίασης ενός σκάφους και να απολαύσουν τις διακοπές τους όσο πιο οικονομικά μπορούν και, πάνω απ’ όλα, με υγειονομική ασφάλεια πάνω στο σκάφος.

«Η easyBoat, μέρος της φημισμένης οικογένειας επωνυμιών easy®, με την υποστήριξη του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, ιδρυτή της easyJet και της easyGroup, ξεχωρίζει στην αγορά για την απλοποίηση της διαδικασίας κράτησης ναύλωσης γιοτ. Η καινοτόμος πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές από διαφορετικούς ιδιοκτήτες σκαφών και μεσίτες σε μία μόνο σελίδα, παρέχοντας διαφάνεια και απαράμιλλη ευκολία στον κλάδο» δήλωσε στο «business stories» ο κ. Αλέξανδρος Νάστος, συνιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της easyBoat.

«Από την πρώτη επιτυχημένη εκστρατεία crowdfunding, η οποία προσέλκυσε 141 επενδυτές, τον υψηλότερο αριθμό ποτέ στο Crowdbase, η easyBoat επέκτεινε τον στόλο της από 10.000 σε 50.000 σκάφη και εισήγαγε καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως σύγκριση τιμών γιοτ και ολοκληρωμένη αντιστοίχιση πτήσεων. Αυτές οι εξελίξεις έχουν οδηγήσει σε σημαντική ανάπτυξη, με την πλατφόρμα να αναμένεται να κλείσει το 2024 με 1,2 εκατ. ευρώ σε Ακαθάριστη Αξία Κράτησης (GBV), από 128.000 ευρώ το 2023.

Επί του παρόντος, εστιασμένη σε αγορές πλοίων υψηλής ζήτησης όπως η Μεσόγειος, η easyBoat δραστηριοποιείται σε περιοχές όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Κροατία, η Ισπανία και η Τουρκία, ενώ αξιολογεί νέες αγορές για να επεκτείνει το αποτύπωμά της», ανέφερε και προσέθεσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινήσαμε τη δεύτερη εκστρατεία crowdfunding και προσκαλούμε νέους και υπάρχοντες επενδυτές να ανέβουν στο πλοίο. Με το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης στην προσφορά ολοκληρωμένων συγκρίσεων τιμών γιοτ, είμαστε σίγουροι για την ικανότητά μας να φέρουμε επανάσταση στη βιομηχανία ναύλωσης γιοτ. Μαζί μπορούμε να κάνουμε τις ενοικιάσεις γιοτ απλές και προσβάσιμες σε όλους. Αυτό το ορόσημο δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την αφοσίωση της ομάδας μας και του συνεργάτη μας στο venture building, Mentality X, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Δημήτρη Κατσούρη».

Υποστηριζόμενη από έναν γύρο χρηματοδότησης εκ των προτέρων που συγκέντρωσε 700.000 ευρώ, η easyBoat τώρα επιδιώκει να συγκεντρώσει επιπλέον 1 έως 1,5 εκατ. ευρώ μέσω αυτού του δεύτερου γύρου, μέρος του οποίου διευκολύνεται από την καμπάνια του Crowdbase.

«Τα νέα κεφάλαια θα υποστηρίξουν βελτιώσεις πλατφόρμας, ανάπτυξη ομάδας και επέκταση μάρκετινγκ. Οι προγραμματισμένες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν βελτιωμένες επιλογές πληρωμής, πρόσθετες επιλογές γλώσσας και νομίσματος και την πολυαναμενόμενη λειτουργία “List Your Boat”, η οποία θα επιτρέψει σε μεμονωμένους ιδιοκτήτες σκαφών σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε την easyBoat για άλλη μια φορά, στη δεύτερη καμπάνια crowdfunding», δήλωσε ο κ. Φρίξος Λάρκος, συνιδρυτής & διευθύνων σύμβουλος της Crowdbase, της πλατφόρμας που συνδράμει στο να πραγματοποιηθεί η άντληση κεφαλαίων, και συνέχισε: «Η εντυπωσιακή ανάπτυξή τους και η καινοτόμος προσέγγισή τους στην απλούστευση της ναύλωσης γιοτ όχι μόνο προσέλκυσαν έναν αριθμό ρεκόρ επενδυτών, αλλά επέδειξαν επίσης πραγματική πρόοδο στον μετασχηματισμό της βιομηχανίας. Πιστεύουμε ότι η easyBoat αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία για την επενδυτική μας κοινότητα».

Για μελλοντική ανάπτυξη, η easyBoat σχεδιάζει να:

1/ Επεκταθεί σε Περιφέρειες Υψηλής Ζήτησης εντοπίζοντας αναδυόμενα hotspots ναυσιπλοΐας και δημιουργώντας συνεργασίες με τοπικούς παρόχους σκαφών για να διασφαλίσει τη διαθεσιμότητα και την ανταγωνιστική τιμολόγηση.

2/ Βελτιστοποιήσει την πλατφόρμα της, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη, λανσάροντας μια εφαρμογή για κινητά και επιτρέποντας την υποστήριξη πολλών γλωσσών και νομισμάτων για την εξυπηρέτηση ενός ευρύτερου διεθνούς κοινού.

3/ Ενισχύσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ μέσω στοχευμένων ψηφιακών καμπανιών, συνεργασιών επιρροής και εποχιακών προωθήσεων για την προσέλκυση διαφορετικών τμημάτων πελατών.

Οι επενδυτές που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο συναρπαστικό ταξίδι του easyBoat μπορούν να επισκεφτούν τη σελίδα της καμπάνιας crowdfunding για να μάθουν περισσότερα και να συμμετάσχουν στην καμπάνια. Με ελάχιστη επένδυση μόλις 100 ευρώ, το easyBoat προσφέρει μια προσιτή ευκαιρία να επενδύσετε στο μέλλον της ναύλωσης γιοτ.

Ο κ. Νάστος έχει εμπειρία στον ευρύτερο τουριστικό και επιχειρηματικό χώρο. «Η δραστηριότητά μου στον τουριστικό και επιχειρηματικό κλάδο άρχισε πριν από λίγα χρόνια, όταν ίδρυσα τη ναυτιλιακή εταιρεία Sail In Greece, την πρώτη επιχείρηση κρουαζιέρας μικρών πλοίων στην Ελλάδα. Με αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, έχω πλέον τη χαρά να διαθέτω στόλο επτά πλοίων συνολικής αξίας 3 εκατ. ευρώ μέσα σε μόλις πέντε χρόνια.

Ακολούθησε η πρόσφατη ίδρυση της δεύτερης εταιρείας μου, της easyBoat, από κοινού με τον συνεργάτη μου Σίμο Λαλαγκό, η οποία είχε την αρχική επωνυμία BoatRadar», αναφέρει.

Διαβάστε ακόμη

Μανώλης Κόντος (Austriacard): Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μιας παραδοσιακής βιομηχανίας

Golden Visa: Παράταση για 3.000 υποθέσεις ακινήτων για να «σωθούν» 750 εκατ. ευρώ

Το μεγάλο event του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη με VIP, συλλέκτες και τις οικογένειες Εμπειρίκου και Νιάρχου (pics + vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version