Σε παραγγελία ναυπήγησης δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 7.000 κουτιών το καθένα προχώρησε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NYSE, Danaos Corporation συμφερόντων δρ. Ιωάννη Κούστα.

Θα ναυπηγηθούν στις κινεζικές γιάρδες (NYSE: DAC), Dalian Shipbuilding και CSTC και αναμένεται να παραδοθούν στο 2ο και 3ο τρίμηνο του 2024.

Τα πλοία θα έχουν μηχανές διπλού καύσιμο αφού θα μπορούν να καίνε και μεθανόλη. Θα είναι συμβατά με όλες τις απαιτήσεις του ΙΜΟ για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Ναυτιλίας καθώς και με τις προϋποθέσεις που αφορούν τη μειωμένη εκπομπή των αερίων του θερμοκηπίου κατά 30% (GHG – EEDI Phase 3) σε σύγκριση με το 2008 και τις προϋποθέσεις NOx Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

Τα ναυπηγεία ανήκουν στον κινεζικό κολοσσό της ναυπηγικής CSSC. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους το κόστος ναυπήγησης ενός τέτοιου πλοίου κυμαίνεται στα 85 εκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δρ Ιωάννης Κούστας δήλωσε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία ναυπήγησης δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 7.100 TEU. Αυτά τα πλοία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της νέας τεχνολογίας, διαθέτουν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές για τις απαιτήσεις εκπομπών και είναι έτοιμα για καύση μεθανόλης.

Με αυτή την παραγγελία η Danaos συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση της ως ένας από τους σημαντικότερους «παίκτες» στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να μεγιστοποιήσουμε την κερδοφορία μας και να εξασφαλίσουμε πιο δυναμικές συναλλαγές με έμφαση στη δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας».

Η Danaos έχει στόλο από 71 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 436,589 TEUs.

Διαβάστε ακόμη:

Moody’s: Η Ρωσία δύσκολα θα αποφύγει ένα default

Συνεχίζεται η πτώση στην τιμή του φυσικού αερίου – Ανάσα για την Ευρώπη

Ο πόλεμος έβαλε «φωτιά» στους ναύλους των πλοίων