Την ανάγκη η ναυτιλιακή βιομηχανία να εργαστεί ακόμα πιο σκληρά ώστε να αναγνωριστούν οι ναυτικοί ως key workers και από τα υψηλά από τα κυβερνητικά κλιμάκια διεθνώς, υπογράμμισε μιλώντας στη σύνοδο COP28 ο πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Πλοιοκτητών Φορτηγών Πλοίων, δρ Δημήτρης Φαφαλιός.
Είπε: “Κατά τη διάρκεια της πανδημίας η ναυτιλιακή βιομηχανία εργάστηκε σκληρά ώστε να αναγνωριστούν οι ναυτικού ως key workers σε επίπεδο Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού-ΙΜΟ. Ωστόσο η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να εργαστεί πιο σκληρά προκειμένου το μήνυμα αυτό να φτάσει πιο ψηλά, έτσι ώστε και τις νέες γενιές να προσελκύσουμε και το παρόν δυναμικό να διατηρήσουμε και φυσικά να εκπαιδευτούν κατάλληλα.
Εντύπωση προκάλεσε η επισήμανση και η έκκληση που έκανε προς τον ΙΜΟ και τη Διεθνή΄Ενωση Νηογνωμόνων -ICAS να συνεργαστούν με τη ναυτιλιακή βιομηχανία ώστε από κοινού να δημιουργήσουν ένα κανονιστικό πλαίσιο για τη ναυπήγηση των πλοίων τα οποία θα είναι πιο φιλικά για τα πληρώματα. “Και αυτό είναι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση. Να ναυπηγήσουμε πλοία τα οποία θα έχουν ευχαριστημένους τους ναυτικούς προκειμένου να ταξιδεύουν για οκτώ και εννέα μήνες” τόνισε ο Δημήτρης Φαφαλιός.
Για παράδειγμα ανέφερε τα συστήματα εξαερισμού των πλοίων πρόβλημα το οποίο αναδείχθηκε στη διάρκεια της πανδημίας. Ο δρ Δημήτρης Φαφαλιός κατήγγειλε ότι τα ναυπηγεία δεν μπαίνουν σε συζήτηση για την καλυτέρευση των συστημάτων αυτών. “ Όσα λεφτά και να βάλεις στο τραπέζι τα ναυπηγεία δεν συζητούν να αλλάξουν τον τρόπο που κατασκευάζουν τα πλοία, ειδικά στον τομέα των φορτηγών πλοίων” είπε και προσέθεσε:
“Βέβαια να κάποιος ναυπηγεί ένα LNG Carrier αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων ίσως έχει διαφορετική αντιμετώπιση”.
Διαβάστε ακόμη
5+1 παράγοντες που θα ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές στα ακίνητα το 2024 (πίνακας + pics)
Γιατί η Puma «κόβει» τη χορηγία στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου του Ισραήλ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ