Συμβάσεις ναυπήγησης δύο νεότευκτων πλοίων ξηρού φορτίου Kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου, χωρητικότητας 81.200 dwt, με τιμή αγοράς 46 εκατ. δολάρια το καθένα υπέγραψε η Diana Shipping συμφερόντων της Σεμίραμις Παληού.
Θα ναυπηγηθούν στην Tsuneishi Group (Zhoushan) Shipbuilding Inc. στην Κίνα και αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Τα νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην φορτίου Kamsarmax έχουν σχεδιαστεί ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις για τα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης και τις σχετικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG), όπως ορίζονται στη φάση 3 του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης Σχεδιασμού (EEDI), καθώς και να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς εκπομπών NOx (NOx-Tier III) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO).
Τα πλοία μπορούν να λειτουργούν εναλλακτικά είτε με μεθανόλη είτε με μαζούτ. Όταν τροφοδοτούνται με πράσινη μεθανόλη, τα σκάφη είναι σχεδιασμένα να παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου με βάση τη μεθοδολογία αξιολόγησης του κύκλου ζωής (ΑΚΖ) του καυσίμου well-to-wake (WTW).
Εξαιρουμένων των προαναφερθέντων πλοίων, και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του m/v Artemis που ανακοινώθηκε προηγουμένως, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 39 πλοία ξηρού φορτίου χύδην: 4 Newcastlemax, 9 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του m/v Artemis, είναι περίπου 4,5 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,65 έτη.
Διαβάστε ακόμη
Amor: «Μοσχοπουλήθηκε» και χαράζει νέα ρότα το luxury yacht (pics)
Τρεις «χρησμοί» για την Ελλάδα κρίνουν τα σχέδια για παροχές
HIG: Ένα βήμα πιο κοντά το mega logistics πάρκο στον Ασπρόπυργο (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ