Tην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, ανακοίνωσε η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS. Στόχος είναι να συμβάλλει στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Η νέα εφαρμογή θα βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο. Επισκέπτες από όλο τον κόσμο, αλλά και κάτοικοι των νησιών που χρησιμοποιούν πολύ συχνά την ακτοπλοΐα, μπορούν πλέον με μεγαλύτερη άνεση μέσω των mobile εφαρμογών να πραγματοποιούν την κράτησή τους, να εκδίδουν και να αποθηκεύουν τα εισιτήρια ή/και τις κάρτες επιβίβασής τους.
Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς το χρήστη, καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησής του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της BLUE STAR FERRIES www.bluestarferries.com και HELLENIC SEAWAYS www.hsw.gr.
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε οποιαδήποτε έξυπνη προσωπική συσκευή (smartphone, tablet κλπ.), στις εφαρμογές Wallet & Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, ενώ είναι δυνατή και η εκτύπωση σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/boarding pass συνοδεύοντάς τα με τα απαραίτητα παραστατικά για την ονομαστική τους ταυτοποίηση (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης).