Η D-Marin συνεχίζει να διευρύνει την παροχή υψηλής ποιότητας ψηφιοποιημένων υπηρεσιών με το λανσάρισμα της νέας πρωτοποριακής εφαρμογής “D-Marin – Premium Marinas”. Η εξατομικευμένη εφαρμογή θα παρουσιαστεί ταυτόχρονα και στις 20 μαρίνες του Ομίλου, στοχεύοντας σε περαιτέρω εμπλουτισμό της εμπειρίας των πελατών.
Η εφαρμογή αποτελεί συνέχεια της πρωτοβουλίας «Connected Marina», ενοποιώντας τις τελευταίες ψηφιακές εξελίξεις της D-Marin σε μια ενιαία πλατφόρμα και είναι συμβατή με όλα τα λειτουργικά συστήματα κινητής τηλεφωνίας.
Ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και βελτιωμένο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών σε μία ενιαία πλατφόρμα
Η εφαρμογή D-Marin – Premium Marinas είναι μία κεντρική πλατφόρμα που προσφέρεται στους πελάτες της D-Marin, για τη δημιουργία ενός προσωποποιημένου σημείου συγκέντρωσης όλων των βασικών πληροφοριών και υπηρεσιών που χρειάζονται. Έχει σχεδιαστεί για να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλοεπιδρούν με τις μαρίνες, επιτρέποντάς τους να έχουν άμεση επικοινωνία με τις ομάδες της μαρίνας, καθώς και να μπορούν να επιλέγουν, να κάνουν κράτηση και να ανανεώνουν θέσεις ελλιμενισμού σε πραγματικό χρόνο, να πραγματοποιούν πληρωμές, να ολοκληρώνουν τις διαδικασίες check in εξ αποστάσεως. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται σημαντικά ο χρόνος αναμονής, ενώ οι πελάτες ενημερώνονται ταυτόχρονα για όλα τα τελευταία νέα, τις εκδηλώσεις και τις ειδικές προσφορές σε κάθε τοποθεσία.
Η εφαρμογή προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα απομακρυσμένου και πλήρους ελέγχου της ψηφιακής λύσης Smart Pedestal, η οποία έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται και θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή της σε όλες τις μαρίνες μέσα στο 2023. Ο πελάτης θα μπορεί μέσω της εφαρμογής να ανοίγει και να κλείνει τις πρίζες, παρακολουθώντας και βελτιστοποιώντας εύκολα την κατανάλωση ενέργειας και νερού, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του κόστους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθεί το γραφείο της μαρίνας.
Οι πελάτες με ετήσιο συμβόλαιο ελλιμενισμού μπορούν να απολαμβάνουν επίσης μέγιστη ασφάλεια χάρη στην εφαρμογή D-Marin – Premium Marinas που συνδέεται με τους αυτόνομους αισθητήρες σκαφών της D-Marin, παρέχοντας 24ωρη παρακολούθηση και ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση ενός σκάφους, συμπεριλαμβανομένων των υδροσυλλεκτών, της θερμότητας, της μπαταρίας και της τοποθεσίας.
O Matthias Gehring, D-Marin’s Chief Digital Officer, αναφέρει: «Mε την εισαγωγή της συγκεκριμένης εφαρμογής συνδυάζουμε πολλές καινοτόμες υπηρεσίες ώστε να διευκολύνουμε τη ζωή των πελατών μας. Με αυτόν τον τρόπο τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να περάσουν περισσότερο χρόνο στη θάλασσα και ενισχύουμε την ασφάλεια των σκαφών τους. Η εφαρμογή D-Marin – Premium Marinas θα εξυψώσει την εμπειρία τους εν πλω ως μέρος της αποστολής μας για παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στον πελάτη σε μερικές από τις πιο κορυφαίες τοποθεσίες».
Η εφαρμογή της D-Marin είναι διαθέσιμη στο Apple App store καθώς και στο Google Play store.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το site: www.d-marin.com
Διαβάστε ακόμη
Βloomberg: Ο Μητσοτάκης επιταχύνει τις μεταρρυθμίσεις για να περάσει η ελληνική κρίση στην ιστορία
ΑΑΔΕ: Μειώνονται οι οφειλές, αυξάνονται… οι μεγαλοοφειλέτες (πίνακας)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ