Η μη τήρηση των υποχρεώσεων από το ναυπηγείο οδήγησε την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NYSE Costamare συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου στην ακύρωση δύο από τα συνολικά οκτώ πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία είχε παραγγείλει. Το ναυπηγικό της πρόγραμμα αποτελείται πλέον από έξι containerships.
Από τα άλλα έξι, δύο είναι μεταφορικής ικανότητας 13.000 κουτιών και τα άλλα τέσσερα 15.000 εμπορευματοκιβωτίων. Η παράδοση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ του γ’ τριμήνου του 2023 και του α’ τριμήνου του 2024
O συνολικός στόλος της εταιρείας αποτελείται από 128 πλοία εκ των οποίων 82 είναι containerships μεταφορικής ικανότητας 643.000 εμπορευματοκιβωτίων και και 47 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής μεταφορικής ικανότητας 2.493.500 τόνων dw.
To 2021 ήταν χρονιά ρεκόρ για την Costamare. Κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων. Η ρευστότητά της ανέρχεται στα 550 εκατομμύρια.
Η εταιρεία μέσα στο 2021 ναύλωσε 35 πλοία εξασφαλίζοντας έσοδα 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα συνολικά έσοδα από τα υπάρχοντα ναυλοσύμφωνα ανέρχονται στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια και ο μέσος όρος χρονικής διάρκειας είναι τα τέσσερα έτη.
Διαβάστε ακόμη
Σπύρος Θεοδωρόπουλος στο newmoney: «Έτσι φθάσαμε στο ντιλ για την ΙΟΝ»
Επίδομα ακρίβειας 200 ευρώ: Τη Μεγάλη Εβδομάδα οι πληρωμές – οι όροι και οι «παγίδες»