Την μετατροπή του λιμανιού του Πειραιά σε Piraeus Gate έχει στα σχέδιά της η Cosco μέσω της ΣΕΠ-PCT. Στόχος να γίνεται η διακίνηση κοινοτικών φορτίων είτε απευθείας μέσω του Πειραιά είτε με μεταφόρτωση στη Ριέκα της Κροατία και από εκεί σιδηροδρομικά για την Κεντρική Ευρώπη. Οι υπηρεσίες προσφέρονται ήδη και οι Κινέζοι θέλουν να το διαφημίσουν ΄σοο το δυνατόν περισσότερο.
Ο Zhang Anming – Managing Director Piraeus Container Terminal (PCT) μιλώντας στη διάρκεια της εκδήλωσης για την υποδοχή ενός εκ των μεγαλυτέρων, παγκοσμίως, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το «OOCL PIRAEUS» ανέφερε:
“Αντλώντας δύναμη από τα επιτεύγματα των τελευταίων 13 ετών, η Piraeus Container Terminal στοχεύει όχι μόνο να διατηρήσει την ηγετική θέση του λιμανιού του Πειραιά στη μεταφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο, αλλά και να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα: Να μετατρέψει το λιμάνι του Πειραιά στη νότια πύλη του εισαγωγικού-εξαγωγικού εμπορίου στην Ευρώπη, καθώς και στο κέντρο logistics της ευρύτερης περιοχής, παρέχοντας ολοκληρωμένες λιμενικές υπηρεσίες και λύσεις σε παγκόσμιους πελάτες” και συνέχισε:
“Με συνολικές επενδύσεις ύψους περίπου 600 εκατομμυρίων ευρώ, η ετήσια δυνατότητα διακίνησης έχει εκτοξευθεί από 1,6 σε 6,2 εκατομμύρια TEUs για το PCT και σε 7,2 εκατομμύρια TEUs για το λιμάνι του Πειραιά. Αυτή η αλματώδης άνοδος έχει τοποθετήσει τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κορυφή των λιμένων της Μεσογείου και μεταξύ των 4 σημαντικότερων κόμβων θαλάσσιου εμπορίου στην Ευρώπη. Η ίδια η παρουσία της OOCL PIRAEUS, εδώ, σήμερα, σηματοδοτεί το γεγονός ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει καταστεί κρίσιμος κρίκος της νέας εμπορικής διαδρομής που συνδέει την Άπω Ανατολή με την Ευρώπη και την Αφρική.
Μια διαδρομή που συνδέει το μαργαριτάρι του Αιγαίου στο διεθνές θαλάσσιο εμπόριο, εξοικονομώντας κόστος και δημιουργώντας αξία για τους ιδιοκτήτες φορτίων και τους άλλους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας.”
Όπως υπογράμμισε ο Zhang Anming “για τα έτη 2023 και 2024 βρίσκονται σε εξέλιξη πρόσθετες επενδύσεις συνολικού ύψους 43 εκατομμυρίων ευρώ μόνο από τον PCT, ενώ εν αναμονή της έγκρισης των Αρχών βρίσκονται σε εξέλιξη επενδύσεις ύψους περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ και από τον ΟΛΠ.
Οι επενδύσεις αυτές επικεντρώνονται στην υγεία και την ασφάλεια στους χώρους εργασίας, καθώς και στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού” και προσέθεσε:
“Ως εξέχον μέλος της εγχώριας επιχειρηματικής κοινότητας, η PCT έχει αποδείξει ότι είναι ένας κοινωνικά υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, υποστηρίζοντας με πάνω από 600.000 ευρώ, πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, πολιτισμού και κοινωνικής φροντίδας των τοπικών κοινοτήτων.
Ως αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών μας και αξιοποιώντας τη στρατηγική της θέση, η PCT έχει καταφέρει να τοποθετήσει τον Πειραιά στο χάρτη των παγκόσμιων εμπορευματικών μεταφορών”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2022 ο όγκος της OOCL στο λιμάνι του Πειραιά έφτασε πάνω από 250.000 TEUs, σημειώνοντας αύξηση 400% σε σχέση με το 2017, όταν η OOCL εντάχθηκε στην οικογένεια του Ομίλου COSCO SHIPPING. Αυτό δεν είναι μόνο ένας καλός οιωνός, αλλά και μια σημαντική χειρονομία που δείχνει ότι η COSCO SHIPPING, η OOCL και το λιμάνι του Πειραιά θα εμβαθύνουν ακόμη περισσότερο τους δεσμούς τους και θα οδηγήσουν από κοινού σε αποτελέσματα που θα φέρουν κέρδη για όλους!
“Επιτρέψτε μου να πω ότι ο PCT δεν είναι μόνο το νέο πέρασμα φιλίας μεταξύ Κινέζων και Ελλήνων, αλλά και μια νέα πύλη για την Ελλάδα προς τον κόσμο, με το όνομα του Πειραιά” τόνισε ο Zhang Anming:
“Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής μας, στην επίτευξη της αποστολής και των στόχων μας, δημιουργούμε αξία για όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς μας, οικοδομώντας μια απρόσκοπτη, σταθερή σχέση win-win μαζί τους. Σταθερή προτεραιότητά μας ήταν όχι μόνο να ικανοποιούμε αλλά και να υπερβαίνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας, παρέχοντάς τους επαγγελματικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου όσον αφορά την ασφάλεια, την έγκαιρη παράδοση και την αποτελεσματικότητα.
Με τον τρόπο αυτό, τα τελευταία 13 χρόνια, η PCT επενδύει συστηματικά στους πυλώνες του ανθρώπου, της κοινωνίας, των υποδομών, της τεχνολογίας και του περιβάλλοντος, που αποτελούν την ίδια την ύπαρξη ενός σύγχρονου, ελκυστικού και ανταγωνιστικού λιμένα.
Σήμερα, έχουμε περισσότερους από έναν λόγους να είμαστε υπερήφανοι για τα αποτελέσματα που έφεραν οι κοινές μας προσπάθειες τα τελευταία 13 χρόνια”.
Διαβάστε ακόμη
Βαρκελώνη: Ο φόρος της Amazon και το «φρένο» στο ηλεκτρονικό εμπόριο (pic + tweet)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ