Η τρελή κούρσα συνεχούς ανόδου της ναυλαγοράς πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οδηγεί τις εταιρείες σε επενδύσεις. Η Cosco Shipping παρήγγειλε τη ναυπήγηση 10 τέτοιου τύπου πλοίων, επένδυση συνολικού κόστους 1,5 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Η παραγγελία δόθηκε στα COSCO Shipping Heavy Industry στην Yangzhou.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα περιλαμβάνει έξι πλοία μεταφορικής ικανότητας 14.092 teu συνολικού κόστους 876 εκατομμυρίων δολαρίων και τέσσερα χωρητικότητας 16.180 “κουτιών” συνολικής αξίας 630 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η παράδοση των έξι πρώτων πλοίων θα γίνει μεταξύ Δεκεμβρίου του 2023 και Σεπτεμβρίου του 2024 ενώ τα άλλα τέσσερα θα παραδοθούν μεταξύ Ιουνίου του 2025 και Δεκεμβρίου της ίδιας χρονιάς.
Το 40% του κόστος θα τα καλύψει η Cosco με ίδια κεφάλαια και το 60% με τραπεζικό δανεισμό.
Ο όμιλος Cosco είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο στις τακτικές γραμμές με περίπου 500 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιπροσωπεύουν τρία εκατομμύρια teus και έχει το 12% της παγκόσμιας αγοράς. Με το πρόσφατο ναυπηγικό πρόγραμμα θα προσθέσει άλλα 150 εμπορευματοκιβώτια στη μεταφορική της ικανότητα.
Ο Όμιλος της COSCO, το α’ εξάμηνο του 2021 παρουσίασε έσοδα ύψους 5,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που σημαίνει ότι το β’ τρίμηνο του 2021 τα κέρδη της είναι αυξημένα κατά 40% σε σύγκριση με το 2020. Τα κέρδη του Ομίλου το α’ εξάμηνο είναι 3,7 φορές μεγαλύτερα σε σύγκριση με όλο το 2020!
Διαβάστε ακόμη:
ΥΠΕΝ: Με ποιους όρους δόμησης θα χτίζονται οι εκτός σχεδίου περιοχές
Ο ΟΠΕΚ, οι εφοπλιστές με δεξαμενόπλοια και η προσμονή για γύρισμα της αγοράς προς τα πάνω
«Ξεγυμνώθηκε» η αγορά των κρύπτο: Εξαφανίστηκαν $100 δισ. – Κάτω από τα $30.000 το bitcoin