Την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας για το 2025 στην ακτοπλοΐα, με αυξήσεις 12%, διεκδικεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, η Εκτελεστική Επιτροπή της οποίας αποφάσισε ομόφωνα την αποστολή Εξωδίκων για την κήρυξη 48ωρης Πανελλαδικής προειδοποιητικής απεργίας, με προοπτική κλιμάκωσης, την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου.

Σημειώνεται ότι για το θέμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ των Διοικήσεων του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ΣΕΕΝ και της ΠΝΟ.

Εκτός από τους δασκάλους που απεργούν στις 23 Οκτωβρίου η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία προκήρυξε 48ωρη απεργία στις 22 και 23 Οκτωβρίου.

Οι εργαζόμενοι απαιτούν:

-Κατάργηση του Ν.41/50,

-Άμεση τροποποίηση του άρθρου για τη τετράμηνη δρομολόγηση των Ε.Γ/Ο.Γ , Ταχυπλόων Πλοίων και

-Επιβολή επτάμηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης,

-Στην πράξη και όχι στα χαρτιά χωρίς αντίκρισμα, την μη έγκριση δρομολογίων από το Σ.Α.Σ. και των Υπουργό, ενόψει της νέας δρομολογιακής περιόδου, χωρίς την απαρέγκλιτη τήρηση της Ναυτεργατικής Νομοθεσίας

«Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την υψηλή κερδοφορία των εταιρειών, τα 150.000.000 ευρώ που εισπράττουν ετησίως από το Κρατικό ταμείο για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, το μποναμά που τους ετοιμάζει η Κυβέρνηση για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου τους λόγω της περίφημης μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ακόμα ότι σε όλα τα πλοία παραβιάζονται σε βάρος των Ναυτεργατών ακόμα και αυτά τα ελάχιστα που περιλαμβάνονται στη Ναυτεργατική νομοθεσία» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΝΟ.

Διαβάστε ακόμη

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι προορισμοί στα Airbnb (πίνακες)

Morgan Stanley: Οι επαφές στην Αθήνα με τράπεζες και κυβερνητικούς αξιωματούχους – Οι νέες τιμές στόχοι

Ροκφέλερ και Μπέζος: Ένωσαν τις δυνάμεις τους για την ενέργεια στη Νιγηρία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα