Συνεχίζει την ανοδική της πορεία η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Imperial Petroleum συμφερόντων Χάρη Βαφειά. Πιο συγκεκριμένα το γ΄ τρίμηνο του 2022 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση τζίρου κατά 277% από τα 31,3 εκατομμύρια δολάρια στα 42,6 εκατομμύρια. Τα δε καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2022 κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 15.400% κλείνοντας στα 15,5 εκατομμύρια δολάρια.
Το EBITDA έκλεισε στα 18,1 εκατομμύρια δολάρια αυξημένο κατά 523% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2022.
Η ρευστότητα στα τέλη Σεπτεμβρίου ανερχόταν στα 92,4 εκατομμύρια.
Στις 19 Οκτωβρίου η εταιρεία παρέλαβε το δεύτερο dry bulk handysize το “Eco Anfelbay”.
Ο στόλος ήταν ναυλωμένος κατά 86,3% το τρίτο τρίμηνο του 2023 με κυρίαρχη παρουσία στην spot αγορά.
Το 9μηνο τα έσοδα ανήλθαν στα 59,1 εκατ. αυξημένα κατά 45,7 εκατ., ή κατά 341% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 που ήταν 13,4 εκατ. Η αύξηση οφείλεται στο μεγάλωμα του στόλου και στη βελτίωση της ναυλαγοράς.
Τα καθαρά κέρδη το 9μηνο του 2022 ήταν 15,8 εκατομμύρια από ζημιές 2,2 εκατομμυρίων το αντίστοιχο 9μηνο του 2021.
Τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 0,13 του δολαρίου έναντι ζημιάς 0,45 το 2021.
Η Imperial είναι πιο μικρή από τις τέσσερις ναυτιλιακές του Ομίλου Βαφειά. Ο δανεισμός της είναι μόνο 9% της αξίας του στόλου της. Ο Όμιλος ελέγχει στόλο από συνολικά 91 πλοία όλων των τύπων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χάρης Βαφειάς, σχολίασε:
«Η άνευ προηγουμένου αύξηση της κερδοφορίας αυτό το τρίμηνο είναι μια ισχυρή απόδειξη ότι η στρατηγική της εταιρείας μας αποδίδει. Με το κεφάλαιο που αντλήσαμε πρόσφατα καταφέραμε να αυξήσουμε τον στόλο μας, να μεγιστοποιήσουμε την κερδοφορία μας, να αυξήσουμε σημαντικά τις ταμειακές μας ροές και να να δημιουργήσουμε αξία για τους επενδυτές μας.
Ως αποτέλεσμα της απόκτησης έξι πλοίων σε διάστημα δέκα μηνών, δημιουργήσαμε καθαρό εισόδημα 15,5 εκατ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο, το οποίο είναι 15.400% υψηλότερο από τα κέρδη μας το β’ τρίμηνο του 22′ και ισοδυναμεί με το 23% του σημερινής κεφαλαιοποίησης της αγοράς» και συνέχισε:
«Αναλάβαμε μέτρια χρέη κατά τη διάρκεια του τριμήνου, διατηρώντας μια υγιή κεφαλαιακή δομή με 42,4 εκατ. δολάρια χρέους, διατηρώντας παράλληλα ένα ελεύθερο ταμειακό υπόλοιπο διαθέσιμο για περαιτέρω επέκταση του στόλου ύψους περίπου 92 εκατ. δολαρίων. Λαμβάνοντας υπόψη τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς και το ελπιδοφόρο περιβάλλον των ναύλων και εκμεταλλευόμενοι την αποδοτική μας διαχείριση του διευρυμένου στόλου μας, πιστεύουμε ότι θα επιτύχουμε ισχυρά αποτελέσματα και θα δημιουργήσουμε σημαντικές ταμειακές ροές κατά τη διάρκεια της επόμενης περιόδου. Ωστόσο, η αποτίμηση των κοινών μας μετοχών δεν αντικατοπτρίζει τις ισχυρές οικονομικές μας επιδόσεις και τα διαθέσιμα κεφάλαια για τη χρηματοδότηση των προοπτικών ανάπτυξής μας».
Διαβάστε ακόμη:
Πού θα πάνε οι τιμές των ακινήτων
Σχέδιο για επέκταση του κόφτη στην κατανάλωση φυσικού αερίου – Στο κάδρο και οι οικιακοί καταναλωτές
Οι αγορές «ψηφίζουν» Σούνακ – Μεγάλη πτώση στο κόστος δανεισμού της Βρετανίας