search icon

Ναυτιλία

Capital Ship Management Corp.: Παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο M/T «Amore Mio»

Το πρώτο από δύο δεξαμενόπλοια με δυνατότητα αξιοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και αμμωνίας ως καύσιμο, που θα παραλάβει εντός του 2022.

 Το νεότευκτο πλοίο M/T «Amore Mio», ένα δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC μεταφοράς αργού πετρελαίου, οικολογικού τύπου εξοπλισμένo με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων μεταφορικής ικανότητας 300.000 dwt, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, παρέλαβε με επιτυχία η Capital Ship Management Corp.

Είναι το πρώτο από τα δύο δεξαμενόπλοια που παραδίδονται από τα ναυπηγεία εντός του 2022, τα οποία διαθέτουν την δυνατότητα αξιοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και αμμωνίας ως καύσιμο (ammonia ready, LNG-fuel ready).

Τα δύο πλοία είναι νέας γενιάς και ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας (Tier III μειωμένων εκπομπών NOx). Διαθέτουν πιστοποίηση (notation) από τον Αμερικανικό Νηογνώμονα ABS ENVIRO, ABS Ammonia Fuel Ready και LNG Fuel Ready και είναι εξοπλισμένα με notation IHM για ασφαλή ανακύκλωση, καθιστώντας τα από τα πλέον περιβαλλοντικά φιλικά και αποδοτικά πλοία στον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC.

Σημειώνεται ότι η Capital Ship Management Corp. αριθμεί σήμερα ένα στόλο 37 δεξαμενόπλοιων (12 VLCC, 13 Aframaxes, 11 MR/Handy product tankers και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολικό φορτίο (dwt) 5,72 εκατομμύρια τόνους. Η Capital Ship Management Corp. έχει εκτενή εμπειρία στη διαχείριση διαφόρων τύπων και μεγεθών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεξαμενόπλοιων (VLCC, Suezmax, Aframax/LR2, Panamax/LR1, MR/Handy and small tankers), πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Cape, Panamax, Handymax και Handy), όπως καθώς και OBO και container.

Διαβάστε ακόμη:

Wizair: «Rewind» για τις αεροπορικές πτήσεις Άμπου Ντάμπι – Ρωσία

ΡΑΕ: Συμμορφώθηκαν -πλην ενός- οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας για τα τιμολόγια και τις διαφημίσεις

Exit mobile version