Η Capital Gas Ship Management Corp. ανακοίνωσε την παραγγελία των δύο πρώτων παγκοσμίως πολύ μεγάλων νεότευκτων πλοίων αμμωνίας (VLAC) 88.000 CBM (㎥) από την KSOE. Τα καινοτόμα πλοία θα κατασκευαστούν στην HD Hyundai Heavy Industries στο Ulsan και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2027.
Αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία διακρίνονται από τα συμβατικά πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC), καθώς έχουν σχεδιαστεί με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα φόρτωσης αμμωνίας στις δεξαμενές φορτίου, επιτρέποντάς τους να μεταφέρουν αμμωνία έως και 98% της χωρητικότητας των δεξαμενών φορτίου.
Ταυτόχρονα, η νέα αυτή επένδυση σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο για τον Όμιλο Capital και τη στρατηγική δέσμευσή του για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού στόλου που θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Θέτοντας τα θεμέλια για την ενεργειακή μετάβαση, η Capital υλοποιεί επί του παρόντος ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διαφοροποιημένα ναυπηγικά προγράμματα 59 νεότευκτων πλοίων με ημερομηνίες παράδοσης που εκτείνονται από το 2020 έως το 2027, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας των δύο πρώτων καινοτόμων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2) στον κόσμο που αναμένεται να παραδοθούν το 2025-2026.
Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Gastech 2023» που πραγματοποιήθηκε στη Σιγκαπούρη, όπου η KSOE υπέγραψε συμβάσεις για τα πρώτα τέσσερα 88.000 VLACs CBM (㎥) στον κόσμο με την Capital Gas Ship Management Corp και την Eastern Pacific Pte Ltd της Σιγκαπούρης.
Επιπλέον, η Capital Gas και η EPS συμφώνησαν με την Hyundai να εξετάσουν την εγκατάσταση συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου με αμμωνία στα τέσσερα αυτά πλοία αυτά, προκειμένου ακόμα και να εκμηδενίσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα.
Διαβάστε ακόμη:
Μητσοτάκης: Το «Evros pass» ενισχύεται με το «Dadia pass»
Παραιτήθηκε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από υπ. Ναυτιλίας – Στη θέση του ο Χρήστος Στυλιανίδης
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ