Περισσότεροι από 30 υψηλόβαθμα της ναυτιλιακής βιομηχανίας συμμετείχαν στην 34η Συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής Ναυτιλίας του γαλλικού νηογνώμονα Bureau Veritas.
Η συνάντηση φιλοξενήθηκε από τον Γιώργο Ανδρεάδη, Marine Chief Executive Greece και προήδρευσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής, κ. Γιώργος Σαρρής, Πρόεδρος της Enterprises Shipping & Trading S.A.
Την εκδήλωση άνοιξε ο Βασίλης Δημουλάς, Διευθυντής Τεχνολογίας και Καινοτομίας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ο οποίος παρείχε μια εμπεριστατωμένη ενημέρωση σχετικά με την εφαρμογή των επερχόμενων κανονισμών του ΙΜΟ- EEXI και CII και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διάφορες επιλογές περιορισμού της ισχύος και τις διορθώσεις του CII.
Ο Κωνσταντίνος Χατζητόλιος, Project Development Leader, Greece, Cyprus & Malta, Bureau Veritas, παρουσίασε μια μελέτη για τις επιδόσεις του παγκόσμιου στόλου, συμπεριλαμβανομένου του CII για τα τελευταία 3 χρόνια, αποκαλύπτοντας τους τομείς και υποτομείς με τις καλύτερες και χειρότερες επιδόσεις καθώς και τους πιθανούς λόγους πίσω από αυτές.
Ο Βασίλειος Δημουλάς ολοκλήρωσε την πρώτη συνεδρία με μια άλλη μελέτη η οποία εξέτασε τα οφέλη από τη χρήση βιοκαυσίμων στο CII και στο ΣΕΔΕ της ΕΕ, καθώς και το σχετικό κόστος για τρεις διαφορετικούς τύπους πλοίων. Ακολούθησε μια ζωηρή ανοιχτή συζήτηση, σχετικά με την εφαρμογή του περιορισμού ισχύος του EEXI.
Η δεύτερη συνεδρίαση της επιτροπής ξεκίνησε με προσκεκλημένο ομιλητή τον Dr. Sangram K. Nanda, Γενικό Διευθυντή Product Management & Engineering της Wärtsilä Services, ο οποίος παρουσίασε τις λύσεις του διακεκριμένου αυτού κατασκευαστή για μετασκευές με στόχο την απαλλαγή του υφιστάμενου στόλου από τον άνθρακα.
Ακολούθησε ο Δρ Ιωάννης Κοκαράκης, Technology & Business Development Director of South East Europe, Black Sea and Adriatic Zone Bureau Veritas ο οποίος έθεσε ένα ερώτημα της Σαίξπηρ:
«Να ναυπηγήσω ή να μην ναυπηγήσω; Να κατασκευάσετε το πλοίο που είναι ανθεκτικό στο μέλλον ή να το μετασκευάσετε».
Η επιτροπή με μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με το πώς οι πλοιοκτήτες σχεδιάζουν τις κινήσεις τους προς την επίτευξη των στόχων του ΙΜΟ για το 2030 και 2050 και πώς αυτό επηρεάζει τα σχέδια ανανέωσης του στόλου τους.
Ο Γιώργος Ανδρεάδης δήλωσε σχετικά: «Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για την επίτευξη των στόχων τους» και προσέθεσε:
«Στο Bureau Veritas είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε επιχειρησιακή πρόοδο. Η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές παραμένει εξίσου μια βασική πρόκληση και μια καταπληκτική ευκαιρία για την βιομηχανία. Στην BV, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας. Αποστολή μας είναι να βρισκόμαστε στο πλευρό των πελατών μας και να τους βοηθάμε να πλοηγηθούν στην ενεργειακή μετάβαση. Βοηθάμε στην εκπόνηση μελετών επιπτώσεων των νέων κανονισμών του ΙΜΟ, προσφέρουμε γνώσεις μέσω τεχνικά σεμινάρια, δημοσιεύσεις και διαδικτυακά σεμινάρια. Ήταν εμπνευσμένη η συζήτηση με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που παραμένουν δεσμευμένοι να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της βιομηχανίας του μέλλοντος».
Διαβάστε ακόμη
Όλα τα SOS για το Δώρο Χριστουγέννων 2022: Οι δικαιούχοι και τα ποσά – Παράδειγμα (vid)
Μαρακάκης (Τράπεζα Χανίων): Δεν επαναδιαπραγματευόμαστε με την Παγκρήτια
Καλάθι του νοικοκυριού: Στα 796,74 ευρώ τον χρόνο το κέρδος για τον καταναλωτή (pics + vid)