Ο Όμιλος Attica είναι… «on fire» αυτή την εποχή. Επενδύσεις σε νεότευκτα ταχύπλοα, σχέδια για αντικατάσταση όλων των μεγάλης ηλικίας πλοίων σε βάθος 10ετίας, ενεργειακή αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλο και στο βάθος η απορρόφηση της ΑΝΕΚ.
“Μην ανησυχείτε δεν πρόκειται να ανακοινώσουμε καμία συμφωνία” ήταν τα λόγια στελέχους του Ομίλου στο newmoney όταν ρωτήθηκε την παραμονή των επίσημων εγκαινίων των τριών νεότευκτων ταχυπλόων τύπου Aero Catamaran που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Πέμπτη στο λιμάνι του Πειραιά.
Η ολοκλήρωση της συμφωνίας απορρόφησης της ANEK φέρεται να έχει συμφωνηθεί μεταξύ των τραπεζών. Ωστόσο κύκλοι της Attica επισημαίνουν ότι η ολοκλήρωση της συμφωνίας συνδέεται και με την αποπληρωμή από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μισθωμάτων ύψους 46 εκατομμυρίων ευρώ από την εκτέλεση επιδοτούμενων δρομολογίων, τις λεγόμενες “άγονες γραμμές”.
Οι οφειλές προς την Attica είναι πολύ μεγάλες σε σύγκριση με εκείνες άλλων εταιρειών γεγονός που συζητιέται σε γραφεία και διαδρόμους. Οι συνολικές οφειλές ανέρχονται στα 60 εκατομμύρια ευρώ με την Attica να δικαιούται τα 46 εκατομμύρια. Πολλοί ήταν εκείνοι που προσπάθησαν χωρίς να τα καταφέρουν, να “διαβάσουν” την παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη στα εγκαίνια ο οποίος μάλιστα έκοψε και την κορδέλα.
H επένδυση για τα τρία νεότευκτα ταχύπλοα ανήλθε στα 21 εκατομμύρια ευρώ με τον Σπύρο Πασχάλη διευθύνοντα σύμβουλο του του Ομίλου να ξεκαθαρίζει ότι ο σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αλλά και της γεωπολιτικής και ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη, αποτελεί “αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου μας για βιώσιμη ανάπτυξη με παράλληλη ενσωμάτωση των αρχών ESG σε κάθε νέο επενδυτικό έργο και στην καθημερινή μας λειτουργία και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας”.
Υπολογίζεται ότι ο Όμιλος Attica σχεδιάζει επενδύσεις συνολικού ύψους 120 εκατομμυρίων ευρώ για να προχωρήσει σε βελτιώσεις ενεργειακής απόδοσης των πλοίων του στόλου της.
Ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει τις επενδύσεις του στον ξενοδοχειακό τομέα διπλασιάζοντας το “χαρτοφυλάκιό του” με την απόκτηση δύο ακόμη ξενοδοχειακών μονάδων. Ο Όμιλος Attica είναι ο μεγαλύτερος στην Ελλάδα, τρίτος στη Μεσόγειο και 10ος στην Ευρώπη με μεταφορικό έργο 7 εκατ. επιβατών και ενός εκατ. οχημάτων.
Διαβάστε ακόμη
Πακέτο ΔΕΘ: Πρόγραμμα 100 ημερών με συμπληρωματικό προϋπολογισμό 2,9 δισ. – Ποιοι ωφελούνται
«Tethys»: 72 ξενοδοχεία «κερδίζουν» μια δεύτερη ευκαιρία (pics)
Mέχρι το τέλος της χρονιάς οι υπογραφές για το «Skyline»- Ο νέος ρόλος της Alpha Aστικά Ακίνητα