search icon

Ναυτιλία

Antonis I. Angelicoussis – Το πρώτο VLCC διπλού καυσίμου που πιστοποιήθηκε από το Green Award

Είναι υπό τη διαχείριση της Maran Tankers Management, τον πετρελαϊκό βραχίονα του ελληνικού ομίλου Αγγελικούση που έχει 143 πλοία στο νερό και 21 υπό ναυπήγηση

Το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο “Antonis I. Angelicoussis”, του ομίλου Αγγελικούση, είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς πολύ μεγάλου αργού πετρελαίου (VLCC) με διπλό καύσιμο LNG, το οποίο πλέον έιναι πιστοποιημένο από το ίδρυμα Green Award.

Είναι το πρώτο VLCC διπλού καυσίμου LNG που εντάσσεται στο πρόγραμμα Green Award.

Η πιστοποίηση περιλαμβάνει το Green Award για τα αέρια του θερμοκηπίου CO2 (επίπεδο 1) και CH4. Το δεξαμενόπλοιο μήκους 330 μέτρων και πλάτους 60 μέτρων, με DWT 320.916 τόνων, χαράζει πορεία στην προσπάθεια προς την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας.

Το “Antonis I. Angelicoussis” είναι υπό τη διαχείριση της Maran Tankers Management, τον πετρελαϊκό βραχίονα του ελληνικού ομίλου Αγγελικούση που έχει 143 πλοία στο νερό και 21 υπό ναυπήγηση.

Ο Όμιλος Αγγελικούση συμμετέχει στο πρόγραμμα Green Award για πάνω από 27 χρόνια. Τα τελευταία χρόνια τρία πετρελαιοφόρα που διαχειρίζεται η Maran Tankers πιστοποιήθηκαν από το Green Award, καθώς και τέσσερα δεξαμενόπλοια LNG που διαχειρίζεται η αδελφή εταιρεία Maran Gas Maritime.

Νωρίτερα φέτος, το Antonis I. Angelicoussis παραδόθηκε στη Maran Tankers Management και ακολούθησε τα αδελφά πλοία Maria A. Angelicoussis, Maran Danae και Maran Dione τους τελευταίους μήνες.

Και τα τέσσερα είναι πλοία διπλού καυσίμου-LNG, που κατασκευάστηκαν από τη Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα/ Η Maran Tanker έχει υπό ναυπήγηση οκτώ νεότευκτα δεξαμενόπλοια Suezmax διπλού καυσίμου LNG.

Αυτά τα τέσσερα VLCC είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον πλοία με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στο στον κόσμο σήμερα.

Το Ίδρυμα Green Award Foundation αναγνώρισε τη δυνατότητα του LNG να επιφέρει άμεσες εκπομπές μείωση σε σχέση με το συμβατικό μαζούτ, με δυνατότητα εξέλιξης προς καθαρές μηδενικές εκπομπές μέσω χρήση βιολογικού ή συνθετικού ΥΦΑ.

Για το λόγο αυτό το Ίδρυμα έχει εισαγάγει από το 2022 ειδικά πιστοποιητικά για τα αέρια του θερμοκηπίου.
Τα πιστοποιημένα με Green Award πλοία μπορούν να επωφεληθούν από οικονομικά και μη οικονομικά κίνητρα που απονέμονται από λιμάνια, φορείς παροχής υπηρεσιών και προμηθευτές. Για τα πετρελαιοφόρα 37 λιμάνια παρέχουν εκπτώσεις στα λιμενικά τέλη, που κυμαίνονται από από 3 έως 15 τοις εκατό. Συνολικά, το πρόγραμμα Green Award για τα θαλάσσια πλοία υποστηρίζεται από πάνω από 180 παρόχους κινήτρων παγκοσμίως.

Διαβάστε ακόμη

UBS: Πώς αξιολογεί την επενδυτική βαθμίδα, τις τράπεζες και τα ελληνικά ομόλογα (πίνακες)

Γεωργιάδης για «ξεπάγωμα» τριετιών: Δεν υπάρχει ζήτημα αναδρομικότητας

Ποιες είναι οι νέες υποχρεώσεις όσων νοικιάζουν πολλά Airbnb

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version