Σε παγκόσμια ανθρωπιστική κρίση εξελίσσεται ο μη εμβολιασμός κατά προτεραιότητα των ναυτικών ανά τον κόσμο αλλά και οι μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις στις αλλαγές πληρωμάτων λόγω κυβερνητικών αποφάσεων που δεν ανοίγουν τα σύνορά τους.

Παρά το γεγονός ότι η ναυτιλία κράτησε την οικονομία εν μέσω πανδημίας οι ναυτικοί δεν αντιμετωπίζονται ως «ουσιώδεις εργαζόμενοι» σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες.

Τις τελευταίες ημέρες η Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και τα ΗΑΕ απαγόρευσαν την είσοδο ναυτικών που προέρχονται από την Ινδία. Απόφαση που προκαλεί νέες αναστατώσεις και προβληματισμούς.

Η INTERCARGO– Διεθνής Ένωση Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Φορτηγών Πλοίων- εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:

«Η INTERCARGO λυπάται βαθιά όταν ακούει αναφορές για πρόσφατα περιστατικά σε πλοία όπου σημαντικός αριθμός μελών του πληρώματος υπέφεραν από COVID και σε ορισμένες τραγικές περιπτώσεις, αυτό είχε ως αποτέλεσμα απώλεια ζωής. Εκτός από τις απαράδεκτες πιέσεις από την κρίση αλλαγής πληρώματος, οι ναυτικοί μας συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν την αβεβαιότητα και τον φόβο ενώ υπηρετούν σε πλοίο σε έναν κόσμο COVID.

Απαιτείται επείγουσα δράση εκτός της θαλάσσιας σφαίρας. Η INTERCARGO καλεί τις κυβερνήσεις να συντονίσουν επειγόντως τους εμβολιασμούς για τους ναυτικούς. Οι καθολικές δεσμεύσεις για συλλογική δράση είναι επιτακτικές για την επίλυση αυτής της συνεχιζόμενης και αναπτυσσόμενης ανθρωπιστικής κρίσης στη θάλασσα και για να διατηρηθεί το παγκόσμιο εμπόριο σε κίνηση».

Διαβάστε ακόμα:

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 7: Μέχρι τις 10 Μαίου οι αιτήσεις

ΕΦΕΤ: Aνακαλείται παρτίδα μπιφτέκι κοτόπουλου με σαλμονέλα

Ουκρανία: 35 χρόνια από την πυρηνική καταστροφή του Τσερνόμπιλ (vid)