Σε ένα ναυτιλιακό περιβάλλον το οποίο αλλάζει με δραματικούς ρυθμούς, η Ινδία, ο ανερχόμενος παγκόσμιος οικονομικός κολοσσός, αντεπιτίθεται διεκδικώντας το δικό της κομμάτι από την πίτα.

Το Νέο Δελχί ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ανταγωνιστεί στην αναπτυσσόμενη παγκόσμια εμπορική αγορά, ιδρύοντας μια νέα κρατική ναυτιλιακή εταιρεία. Το εγχείρημα αυτό αποσκοπεί στην επέκταση του στόλου της Ινδίας κατά πάνω από 1.000 πλοία εντός μιας δεκαετίας, μειώνοντας την εξάρτηση από την ξένη ναυτιλία και κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο των εμπορικών εσόδων.

Η νέα εταιρεία θα συνεργαστεί με τις κρατικές βιομηχανίες πετρελαίου, φυσικού αερίου και λιπασμάτων για την εξασφάλιση επιχειρήσεων και την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας από υφιστάμενες οντότητες όπως η Shipping Corp of India.

“Εάν και όταν αυτά τα σχέδια αρχίσουν να υλοποιούνται, θα επηρεάσει σημαντικά τον τομέα των αγοραπωλησιών kai την αγορά νέων πλοίων” εκτιμούν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers:

“Η κυβέρνηση ελπίζει να μειώσει το κόστος των εμπορευματικών μεταφορών κατά ένα τρίτο μέχρι το 2047, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πιθανή αύξηση στα 400 δισεκατομμύρια δολάρια, εάν βασίζονται αποκλειστικά σε ξένους μεταφορείς”.

Με έδρα την GIFT City, έναν οικονομικό κόμβο που έχει σχεδιαστεί για να να ανταγωνιστεί τη Σιγκαπούρη, η νέα εταιρεία θα επωφεληθεί από ένα ταμείο ναυτιλιακής ανάπτυξης και ενδεχομένως να γίνει συμμέτοχος με κρατικές εταιρείες που υπογράφουν μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναύλωσης. Η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά τη φιλοδοξία της Ινδίας να γίνει μια παγκόσμιας κλάσης κατασκευαστής και ένα ανεπτυγμένο έθνος έως το 2047.

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Σε αυξημένη επιφυλακή το σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας λόγω καύσωνα

Performance Technologies: Μέσα στο καλοκαίρι η μετάταξη – «Εκκίνηση» στα έργα δημοσίου και εξαγορές (pic)

ΥΠΕΝ: Ποια προϊόντα μιας χρήσης είναι…και με το νόμο «μιας χρήσης»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ