Η NAVIOS Maritime Partners πρόσθεσε στο υπάρχον βιβλίο παραγγελιών containerships ακόμα δύο πλοία χωρητικότητας 7.900 teu με προαίρεση (option) για άλλα δύο. Θα κατασκευαστούν στις γιάρδες της HJ Shipbuilding & Construction. Οι παραγγελίες συνοδεύονται από τετραετείς ναυλώσεις.
Το συνολικό ναυπηγικό της κόστος ξεπερνάει το 1 δισ. δολάρια.
Μετά την παράδοση, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2026, το καθένα πλοίο θα κερδίζει ένα καθαρό 43.000 δολάρια ημερησίως βάσει της αρχικής συμφωνίας και υπάρχει δικαίωμα προαίρεσης για άλλα δύο χρόνια με 47.500 δολάρια ημερησίως.
Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη Navios δήλωσε ότι και τα δύο πλοία θα έχουν δυνατότητα καύσης μεθανόλης σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας προς τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το κόστος τους ανέρχεται σε 106 εκατ. δολάρια το καθένα, μαζί με το κόστος εγκατάστασης συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων, ή scrubbers.
Τα πλοία είναι πιθανό να λειτουργούν με συμβατικά καύσιμα κατά τη διάρκεια της απασχόλησής τους στην ONE.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα της Navios περιλαμβάνει άλλα 10 πλοία 5.300 teu στο Zhoushan Changhong Shipbuilding, εκ των οποίων τρία έχουν ήδη παραδοθεί.
Δραστηριοποιείται στα containerships, στα πλοία ξηρού χύδην φορτίου και στα δεξαμενόπλοια. Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων αξίας 950 εκατ. δολαρίων για 17 δεξαμενόπλοια.
Μέχρι τον περασμένο μήνα, η Navios Partners διέθετε 3,3 δισ. από τα οποία 1,7 δισ. δολάρια προέρχονταν από τον στόλο των containerships και 1,2 δισ. δολάρια που συνδέονται με τα δεξαμενόπλοια.
Διαβάστε ακόμη
Επ. Ανταγωνισμού: Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι σε εταιρείες ψηφιακής διαχείρισης του δικτύου ύδρευσης
ΠΑΣΟΚ: Ο Γιάννης Μανιάτης εκλέχθηκε αντιπρόεδρος της Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωκοινοβούλιο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ