Στα χαμηλότερα επίπεδα των πέντε τελευταίων εβδομάδων βρίσκεται ο δείκτης ναυλαγοράς ξηρού φορτίου αφού η πτωτική πορεία συνεχίστηκε και χθες Πέμπτη 7/4. Την ίδια ώρα στα δεξαμενόπλοια ο δείκτης DTI- δείκτης για τα πλοία μεταφοράς ακατέργαστου πετρελαίου και fuel oil βρέθηκε στο υψηλότερο σημείο από τον Οκτώβριο του 2019.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Ο BDI έκλεισε στις 2.061 μονάδες από 2.128 την Tετάρτη 6/4/2022) σημειώνοντας πτώση 3,2% ενώ η πτώση ήταν καθολική και για τους επιμέρους δείκτες. Ο δείκτης των Capesizes ΒCI έπεσε στις 1.417 μονάδες από 1.490 (-4,9%) αγγίζοντας χαμηλά επτά εβδομάδων ενώ αυτός των Panamaxes (BPI) μειώθηκε κατά 3,1% στις 2.778 μονάδες από 2.868 μονάδες.
Tέλος στις 2.547 από 2.605 μονάδες διαμορφώθηκε ο επιμέρους δείκτης για τα Supramaxes ποσοστό μείωσης 2,2%.
Την ίδια ώρα ο BDTI- δείκτης για τα πλοία μεταφοράς ακατέργαστου πετρελαίου και fuel oil αυξήθηκε κατά 6,9% από τις 699 μονάδες στις 1.653 μονάδες από 1.547.
Ανοδική πορεία έστω και ανεπαίσθητη είχε και ο BCTI-δείκτης για τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν βενζίνη, κηροζίνη, αμόλυβδη βενζίνη και ντίζελ «άσπρο». Αυξήθηκε κατά μόλις 0,1% από τις 891 μονάδες στις 892.
Διαβάστε ακόμα:
Νέο ρεκόρ πληθωρισμού 8,9% τον Μάρτιο – Αύξηση σχεδόν 80% στο ρεύμα
Σιαμίδης Α.Ε: Η εταιρεία που ντύνει τους στρατούς της Δύσης – Μια ελληνική ιστορία επιτυχίας
Όμιλος Quest: Το «φράγμα» του 1 δισ., οι νέες επενδύσεις και οι επιφυλάξεις λόγω κρίσης