Του Μηνά Τσαμόπουλου
Αναβλήθηκε για τις 16 Μαΐου η έκτακτη Γενική Συνέλευσης της Hellenic Seaways τη σύγκλιση της οποίας έχει ζητήσει ο Όμιλος Γκριμάλντι μέσω της θυγατρικής του, Minoan Lines, που κατέχει το 48,5% της εταιρείας. Την αναβολή ζήτησε σήμερα και πήρε η Τράπεζα Πειραιώς που έχει το 40%.
Η ιταλική πλευρά έχει θέσει τρία θέματα:
1) Το τίμημα της πώλησης του Highspeed 6
2) το κόστος ανακατασκευής του «Νήσος Σάμος» και
3) η σύνθεση του ΔΣ στο οποίο οι Μινωϊκές δεν εκπροσωπούνται να και είναι μεγαλομέτοχος
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης σήμερα οι Μινωϊκές έθεσαν και κάποια θέματα διαχειριστικά.
Στις αρχές του 2017 ο Εμάνουελ Γκριμάλντι είχε δηλώσει:
«-Δεν είμαι ευχαριστημένος από την πορεία των διαδικασιών για την HSW. Θα έπρεπε οι διαδικασίες να κινούνται πιο γρήγορα. Επίσης υπάρχουν ζητήματα που προκύπτουν από τη λειτουργία και τις αποφάσεις της διοίκησης. Δεν ελήφθησαν όλες οι αποφάσεις το περασμένο καλοκαίρι… by the book.
– Δεν μπορεί ο μεγαλύτερος μέτοχος της HSW που είναι ο όμιλος Γκριμάλντι να μην εκπροσωπείται στο Διοικητικό Συμβούλιο. Και αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο, ερήμην ημών, να λαμβάνει αποφάσεις τις οποίες μαθαίνουμε εκ των υστέρων και οι οποίες επηρεάζουν την περιουσία της εταιρείας. Όπως συνέβη με την πώληση των επτά πλοίων για την οποία δεν ξέραμε τίποτα.
-Θα έπρεπε η διοίκηση να ψάξει στην αγορά και να ψάξει εάν υπάρχουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι και όχι να πουλάνε τα πλοία μέσω δικών τους μεσιτών. Θα ενδιαφερόμασταν και εμείς αλλά και άλλες εταιρείες . Ξέρω δύο περιπτώσεις, η μία από τη Γερμανία και η άλλη από τη Μάλτα που ζήτησαν πληροφορίες για έναν πλοίο το οποίο πωλείτο από την HSW και δεν πήραν απάντηση. Τα πλοία θα μπορούσαν να πουληθούν πέντε εκατ. δολάρια πιο πάνω από όσα πουλήθηκαν . Υπάρχουν ευθύνες τις οποίες και θα αναζητήσουμε».