Στις ναυπηγήσεις εισήλθε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά, Performance Shipping Inc. , συμφερόντων της Αλίκης Παληού.
Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ναυπήγησης με τις εταιρείες China Shipbuilding Trading Company Limited και Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Company Limited για την κατασκευή ενός δεξαμενόπλοιου Aframax 114.000 DWT διπλού καυσίματος αφού θα μπορεί να καίει και υγροποιημένο φυσικό αέριο- LNG ready, LR2, έναντι 62,6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, χωρίς προμήθεια προς τρίτους.
Το 15% του τιμήματος αγοράς καταβάλλεται με την παραλαβή εγγύησης επιστροφής χρημάτων, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών- το 10% του τιμήματος αγοράς καταβάλλεται σε κάθε ένα από τα ορόσημα κατασκευής, της κοπής του χάλυβα, της τοποθέτησης της καρίνας και της καθέλκυσης του πλοίου, και το υπόλοιπο 55% του τιμήματος αγοράς καταβάλλεται κατά την παράδοση του πλοίου. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει το πλοίο κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2025.
Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονική κύρια μηχανή με επιλεκτικό καταλυτικό αντιδραστήρα υψηλής πίεσης (HPSCR) για συμμόρφωση με την κατηγορία Tier III (εκπομπές NOx), σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS) για συμμόρφωση με την κατηγορία Tier II (εκπομπές NOx) και σύστημα επεξεργασίας υδάτινου έρματος (BWTS).
Σχολιάζοντας τη σύμβαση αυτή, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: “Η σύμβαση αυτή είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε εξασφαλίσει μία από τις εναπομείνασες θέσεις παράδοσης για δεξαμενόπλοια LR2/Aframax με ημερομηνία παράδοσης το 2025. Η ναυπήγηση αυτού του δεξαμενόπλοιου που είναι έτοιμο για χρήση LNG σε προϊόντα/ αργό πετρέλαιο, το οποίο διαθέτει τις τελευταίες απαιτήσεις για μηχανές και εκπομπές ρύπων υψηλών προδιαγραφών και είναι εξοπλισμένο με σύστημα καθαρισμού και επεξεργασίας υδάτινου έρματος, θα πραγματοποιηθεί στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο κρατικό ναυπηγείο της Κίνας. Η σύμβαση αυτή συνάδει με την άποψή μας ότι η ιστορικά χαμηλή αύξηση της χωερητικότητας δεξαμενόπλοιων τα επόμενα χρόνια και η γήρανση του στόλου κατά τη διάρκεια μιας περιόδου υψηλής ζήτησης στο θαλάσσιο εμπόριο θα οδηγήσει σε βιώσιμα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες περιουσιακών στοιχείων”.
Διαβάστε ακόμη
Ξεκίνησε πιλοτικά ο «Ηλεκτρονικός Φάκελος» για τις μεταβιβάσεις ακινήτων