search icon

Ναυτιλία

Αύξηση εσόδων 20% για την Capital Product Partners στα $95,5 για το δ’ τρίμηνο του 2023

Τα κέρδη ανήλθαν στα $12,7 έναντι 21,1 το δ’ τρίμηνο του 2022 - Ωθηση από τη σύπραξη με την Capital Maritime και τη στροφή σε πλοία μεταφοράς LNG

Καθαρά κέρδη ύψους $12,7 εκατομμύρια κατέγραψε η εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά του NASDAQ, Capital Product Partners συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη για το δ’ τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με καθαρά κέρδη $21,1 εκατομμύρια την ίδια χρονική περίοδο το 2022.

Το καθαρό έσοδο ανά κοινή μετοχή ανήλθε στα $0,48 έναντι $0,61 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2023, το σύνολο των ταμειακών διαθεσίμων ανερχόταν σε 204,1 εκατομμύρια δολάρια.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ήταν 95,5 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 79,9 εκατ. δολάρια κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Η αύξηση οφείλεται κυρίως στα έσοδα που συνεισέφεραν τα νεότευκτα πλοία που αποκτήθηκαν από τη Σύμπραξη-Partnership της Capital Product Partners με την Capital Maritime με στόχο να εστιάσει η εισηγμένη σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το M/V Manzanillo Express που αποκτήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2022, το M/V Itajai Express που αποκτήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 2023, το LNG/C Asterix I που αποκτήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2023,το M/V Buenaventura Express που αποκτήθηκε στις 20 Ιουνίου 2023 και το LNG/C Amore Mio I που αποκτήθηκε τον Δεκέμβριο του 2023 και αντισταθμίζεται εν μέρει από την πώληση του M/V Cape Agamemnon στις 7 Νοεμβρίου 2023.

Ο Γεράσιμος Καλογηράτος σχολίασε:

“Είμαι πολύ ικανοποιημένος που βλέπω ότι η Σύμπραξη έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο σε όλα τα μέτωπα, καθώς συνεχίζουμε να εκτελούμε με επιτυχία το επιχειρηματικό σχέδιο που θέσαμε τον Νοέμβριο του 2023. Είναι σημαντικό ότι έχουμε ολοκληρώσει την προσφορά δικαιωμάτων προτίμησης ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων και μαζί με αυτό κλείσαμε τη συμφωνία για την απόκτηση των 11  τελευταίων LNG/Cs νέας γενιάς, με δύο LNG/Cs να έχουν ήδη ενταχθεί στον στόλο μας τον Δεκέμβριο του 2023 και τον Ιανουάριο του 2024, αντίστοιχα.

Επιπλέον, συμφωνήσαμε να πουλήσουμε ένα από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεσή μας να σταδιακή αποεπένδυση από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας. Κατά τους επόμενους μήνες, αναμένουμε να επικεντρωθούμε στη μετατροπή των του Συνεταιρισμού σε εταιρεία, η οποία θα πρέπει να συμβάλει στη διευκόλυνση της μετάβασης της CPLP σε μια εταιρεία υγροποιημένου φυσικού αερίου και ενέργειας με τη φιλοδοξία να είναι ένας πρωτοπόρος του κλάδου».

Διαβάστε ακόμη

Σε κλοιό πιέσεων οι servicers – Οι πωλήσεις assets και θυγατρικών στο εξωτερικό και οι νέοι κανόνες στην Ελλάδα

Οδός Πειραιώς: Το παλιό εργοστάσιο της Βιοχάλκο στον Ταύρο μεταμορφώνεται

Τιμολόγια: Από 11,79 λεπτά έως 14 λεπτά η τιμή κιλοβατώρας τον Φεβρουάριο (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version