search icon

Ναυτιλία

Αφοί Στεφάνου: Η «Βασίλισσα της Άνδρου» στον επιβατηγό στόλο της Golden Star Ferries

Ενισχύουν τη θέση τους στην ελληνική ακτοπλοΐα με ένα τρίτο πλοίο - Το πλοίο αναμένεται να δρομολογηθεί στις αρχές του 2023

Στην αγορά ενός συμβατικού επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου προχώρησαν ο Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου της Golden Star Ferries.

Η συμφωνία ολοκληρώθηκε σήμερα Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου. Μάλιστα όπως επεσήμαναν στο Newmoney κύκλοι της εταιρείας, ενώ οι Ιάπωνες είχαν χρονικό περιθώριο να δώσουν την τελική τους απάντηση σε 15 ημέρες την έδωσαν τελικά σε τέσσερις.

Πρόκειται για το “Silver Queen” το ο ποίο θα μετονομαστεί προσωρινά σε “Andros Queen” να καταπλεύσει στην Ελλάδα προερχόμενο από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου πριν από το Πάσχα. Θα κάνει εκτεταμένες μετασκευές σε ελληνικό ναυπηγείο ώστε να προσαρμοστεί στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς της EuroSolas και στη Συνθήκη της Στοκχόλμη. Στόχος είναι να αποκτήσει μεταφορική ικανότητα 1.400 επιβατών σε άνετους χώρους. Το πλοίο έχει δυνατότητα μεταφοράς 350 ΙΧ  ή 80φορρτηγών διεθνών μεταφορών και θα δρομολογηθεί στις γραμμές της Ραφήνας Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 22 μιλίων και είναι ναυπηγημένο το 1998 στις γιάρδες της Mitsubishi.

Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 7005 gross tonnage, το βύθισμά του είναι πέντε μέτρα, το ολικό μήκος του (LOA) είναι 134 μέτρα και το πλάτος του είναι 21.03 μέτρα.

Τα αδέλφια Στεφάνου θέλουν να αυξήσουν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους σε φορτηγά οχήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Το πλοίο αναμένεται να δρομολογηθεί στις αρχές του 2023.

Η εταιρεία έχει άλλα δύο πλοία. Το Superferry που εκτελεί του δρομολόγιο Ραφήνα- Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και το Super Express στη γραμμή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο -Σαντορίνη.

Διαβάστε ακόμα

Ταμείο Ανάκαμψης: Κούρσα τραπεζών για φθηνά δάνεια σε ιδιώτες

Πολωνική «απόβαση» στην ελληνική αγορά

Τα παρτάλια του Καραμανλή, τα ζόρια της ΔΕΗ, οι ουρές (για διχίλιαρα) της Αττικής Οδού και το Ταμείο της Prodea

Exit mobile version