Ξαναμπαίνει στην αγορά των ταχυπλόων η Golden Star Ferries των αδελφών Δημήτρη και Γιώργου Στεφάνου. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία προχωρά στην απόκτηση του «Gotlandia» που ανήκει στην σουηδική εταιρεία Gotlandsbolaget. Η αγορά δεν έχει ολοκληρωθεί. Δεν έχουν πέσει οι υπογραφές αφού θα πρέπει να εγκριθεί η πώληση από το Διοικητικό Συμβούλιο των Σουηδών. Το θέμα θεωρείται τυπικό.
Το πλοίο αναμένεται στον Πειραιά στα τέλη Μαΐου οπότε δεν θα προλάβει να δρομολογηθεί την θερινή περίοδο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση οπότε θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες μικρής έκτασης τροποποιήσεις προκειμένου να είναι προσαρμοσμένο στις ελληνικές προδιαγραφές που ορίζει ο νόμος. Είναι το νεότερο ταχύπλοο στην ελληνική ακτοπλοΐα μετά τα τρία νεότευκτα AERO του Attica Group αλλά πολύ μεγαλύτερο φθάνοντας τα 122 μέτρα. Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 35 κόμβους μεταφέροντας 780 επιβάτες και 160 ιχ.
Είναι ναυπηγημένο το 2006 στις γιάρδες της Fincantieri. Το ταχύπλοο πήγε και επιθεώρησε ο Δημήτρης Στεφάνου, το βρήκε σε πολύ καλή κατάσταση και σε συμφέρουσα τιμή, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney. Θα δρομολογηθεί στη γραμμή Ραφήνα-Κυκλάδες.
Είναι το δεύτερο πλοίο που αγοράζει η Golden Star Ferries. Έχει προηγηθεί το συμβατικό «Andros Queen», το οποίο αποκτήθηκε στις αρχές του Φεβρουαρίου του 2022 και η μετασκευή του ολοκληρώνεται τον προσεχή Ιούνιο και θα ξεκινήσει δρομολόγια στην απογευματινή ζώνη, στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο από 1η Ιουνίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου.
Η εταιρεία έχει άλλα δύο πλοία. Το Superferry που εκτελεί του δρομολόγιο Ραφήνα- Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και το Super Express στη γραμμή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο -Σαντορίνη.
Διαβάστε ακόμη
Κρίστιαν Ζίβινγκ: O άνθρωπος που ανέλαβε να σώσει τη Deutsche Bank
Μύκονος: «Βαρύ» σφυρί για δύο βίλες στον Κούνδουρο με τιμή εκκίνησης 3,4 εκατ. ευρώ (pics)
Κωνσταντίνος Σεπετάς: Οι νέες επενδύσεις και τα «όπλα» της Βίκος στη μάχη με τις πολυεθνικές (pics)