Οι βρετανικές κατασκευαστικές εταιρείες κατέγραψαν τη μεγαλύτερη πτώση στη δραστηριότητα, σε σχέση με τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια τον προηγούμενο μήνα, καθώς οι κατασκευαστικές περιέκοψαν τις εργασίες τους και οι μηχανολογικές εταιρείες αντιμετώπισαν έλλειψη νέων συμβάσεων.
Ο κατασκευαστικός ΡΜΙ στη Βρετανία τον Ιούλιο, εμφάνισε επίσης κάποια χαλάρωση στις πληθωριστικές πιέσεις, αλλά αυτό πιθανότατα είναι αργά για να επηρεάσει την Τράπεζα της Αγγλίας, η οποία αναμένεται να αυξήσει τα επιτόκια κατά μισή ποσοστιαία μονάδα.
Ο ΡΜΙ βυθίστηκε στις 48,9 μονάδες τον Ιούλιο από τις 52,6 μονάδες τον Ιούνιο, που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάιο του 2020, και είναι μόλις η δεύτερη φορά που ήταν χαμηλότερα των 50 μονάδων που διαχωρίζουν την ανάπτυξη από τη συρρίκνωση.
Οι οικονομολόγοι ανέμεναν ότι ο δείκτης θα παραμείνει στις 52 μονάδες. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία εμφάνισαν ότι η κατασκευαστική παραγωγή είχε αυξηθεί κατά 4,7% σε ετήσια βάση τον Μάιο.
“Οι πιέσεις στο κόστος ζωής, τα υψηλότερα επιτόκια και οι αυξημένοι κίνδυνοι ύφεσης για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, επηρεάζουν αρνητικά την κατασκευαστική δραστηριότητα”, ανέφερε ο οικονομολόγος της S&P Global Market Intelligence, Tim Moore.
Διαβάστε ακόμη:
Τι άλλο θα συμβεί; Ο βασικός ποταμός της Ευρώπης «στεγνώνει» και απειλεί την οικονομία
Χαμντί Ουλουκάγια: Ο Τούρκος που εξακολουθεί να «θησαυρίζει» από το ελληνικό γιαούρτι (pics)
Σκληρή κόντρα Ελλήνων και Κινέζων στη ναυτιλία – Γιατί οι Greeks ξόδεψαν 3,7 δισ. δολάρια