Η χώρα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους προορισμούς για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Όσο όμως και να προσελκύει ξένους τουρίστες, οι ντόπιοι τον αντιμετωπίζουν ως αυτό ακριβώς που είναι, δηλαδή ένας ακριβός και κοστοβόρος προορισμός.
Κάθε χρόνος μοιάζει και δυσκολότερος για τους κατοίκους της Μεγάλης Βρετανίας, με τις περισσότερες έρευνες να αποδεικνύουν ότι οι πολίτες δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στο διαρκώς αυξανόμενο κόστος ζωής.
Η πιο πρόσφατη έρευνα είναι αυτή της Nielsen IQ που δημοσιεύθηκε μόλις σήμερα το πρωί. Σύμφωνα με αυτήν, ακόμα και τα βρετανικά σούπερ μάρκετ έχουν μειωμένες γενικές πωλήσεις παρότι τα εορταστικά τραπέζια στο σπίτι θεωρούνται σχεδόν μονόδρομος για πολλούς, καθώς οι περισσότεροι αποφεύγουν τις εξόδους σε εστιατόρια.
Κι όμως, η μείωση βρίσκεται στο 7% σε σχέση με το προηγούμενο χρόνο κάτι που αποδεικνύει τη χαμηλή εμπορική κίνηση στους βρετανικούς δρόμους ακόμα και λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
Μάλιστα, σε αυτή την εικόνα, τα παραδοσιακά βρετανικά σουπερμάρκετ χάνουν την πρωτοκαθεδρία στην πίτα των πωλήσεων, με τα ‘φτηνά’ καταστήματα του Lidl και του Aldi να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο τους τελευταίους τρεις μήνες, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 17,3% και 14,3% αντίστοιχα, σε αντίθεση με τον ηγέτη της αγοράς Tesco που είδε αύξηση των πωλήσεων κατά μόλις 7,8%.
Διαβάστε τη συνέχεια στην DW