Η εμπιστοσύνη μεταξύ των Βρετανών καταναλωτών μειώθηκε τον Μάιο στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων πέντε δεκαετιών, καθώς ο πληθωρισμός συνέχισε να επιβαρύνει τις διαθέσεις των νοικοκυριών και να συμπιέζει τα πραγματικά εισοδήματα.
Ο δείκτης βαρόμετρο της καταναλωτικής εμπιστοσύνης από τη GfK, μειώθηκε στις -40 μονάδες τον Μάιο από τις -38 μονάδες τον Απρίλιο, στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1974, όταν και ξεκίνησε η έρευνα.
Οι οικονομολόγοι ανέμεναν ο δείκτης να είναι αμετάβλητος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
“Η καταναλωτική εμπιστοσύνη είναι τώρα ασθενέστερη από ό,τι ήταν στις σκοτεινές ημέρες της παγκόσμιας τραπεζικής κρίσης, της επίπτωσης του Brexit στην οικονομία ή των περιορισμών λόγω του κορονοϊού”, ανακοίνωσε ο διευθυντής στρατηγικής πελατών της GfK, Joe Staton.
Οι απόψεις των Βρετανών καταναλωτών για την οικονομία και τα οικονομικά τους, έχουν υποχωρήσει τους τελευταίους έξι μήνες, σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας της εξάπλωσης της Όμικρον και της ανόδου του πληθωρισμού.
Ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο διαμορφώθηκε σε υψηλό 40 ετών στο 9% τον Απρίλιο, καθώς οι αυξημένες ενεργειακές τιμές τροφοδότησαν τους λογαριασμούς κοινής ωφελείας των νοικοκυριών.
Διαβάστε ακόμη
Στην Αθήνα funds με διαθέσιμα άνω των 10 δισ. ευρώ για επενδύσεις
Ποιες αλυσίδες επεκτείνονται τώρα στην Ελλάδα – Τα ενοίκια στις μεγάλες εμπορικές πιάτσες (γράφημα)