Έως και τέσσερις ώρες πριν την πτήση τους συνιστά η Lufthansa στους επιβάτες να πηγαίνουν στο αεροδρόμιο του Βερολίνου, λόγω των χρονοβόρων ελέγχων που γίνονται για τον κορωνοϊο, και μετά το χάος που επικράτησε το Σαββατοκύριακο στο αεροδρόμιο της γερμανικής πρωτεύουσας.
Πλέον η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί, ωστόσο η Lufthansa επισήμανε χαρακτηριστικά ότι οι επιβάτες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για μια πτήση από το Βερολίνο προς το Μόναχο, παρά για ένα αντίστοιχο ταξίδι με το τρένο.
«Το check-in στο αεροδρόμιο είναι επί του παρόντος ιδιαιτέρως χρονοβόρο, καθώς λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού οι περισσότεροι ταξιδιώτες πρέπει να επιδεικνύουν διαγνωστικό τεστ ή πιστοποιητικό εμβολιασμού για να μπορέσουν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους.
»Λόγω της τρέχουσας κατάστασης στο αεροδρόμιο του Βερολίνου, ζητήσαμε από τους επιβάτες μας να έρχονται στο αεροδρόμιο νωρίτερα από το συνηθισμένο», δήλωσε η αεροπορική εταιρεία στην εφημερίδα Berliner Morgenpost.
Το Σαββατοκύριακο υπήρξαν μεγάλοι χρόνοι αναμονής μπροστά από τα γκισέ του αεροδρομίου του Βερολίνου, λόγω έλλειψης προσωπικού και των περίπλοκων ελέγχων για τον κορωνοϊό, με αποτέλεσμα κάποιοι επιβάτες να χάσουν τις πτήσεις τους.
Στην αρχή, κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη για το χάος, καθώς η Lufthansa κατηγορούσε την εταιρεία του αεροδρομίου και το αντίστροφο.
Προς το παρόν στο αεροδρόμιο του Βερολίνου λειτουργεί για λόγους κόστους μόνο ο ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς και συγκεκριμένα ο κύριος τερματικός σταθμός Τ1.
Διαβάστε ακόμη
Capital Partners: Προχωρά σε έκδοση ομολογιακού δανείου έως €150 εκατ. – Οι λεπτομέρειες
ΔΝΤ: «Βλέπει» για την Ελλάδα ανάπτυξη 6,5% φέτος και αρνητικό πληθωρισμό
Γκέρχαρντ Σρέντερ: Σταδιακή βελτίωση στις αγορές φυσικού αερίου και την ενεργειακή κρίση