search icon

Ευρώπη

Στο κυνήγι των προσφορών και οι Γερμανοί – Ενισχύονται εκπτωτικές αλυσίδες

Όλο και περισσότεροι Γερμανοί αναζητούν προσφορές και αγοράζουν φθηνά - Επόμενο είναι να εκτοξεύεται ο τζίρος εκπτωτικών αλυσίδων, όπως Action, Tedi και kik

Προσφέρουν σε χαμηλές τιμές καθαριστικά σπιτιού, αναλώσιμα γραφείου, υφάσματα, διακοσμητικά και αθλητικά είδη, ακόμα και παιχνίδια. Πρόκειται για εκπτωτικές αλυσίδες, οι οποίες έχουν στα ράφια και τα καλάθια όλων των ειδών τα προϊόντα, εκτός από τρόφιμα.

Στη Γερμανία οι αλυσίδες αυτές, όπως Action, Woolworth, Tedi, Pepco και Kodi καταγράφουν τα τελευταία χρόνια σημαντικές αυξήσεις στους τζίρους τους σε βάρος εκπτωτικών καταστημάτων όπως Lidl και Aldi.

Τα νέα στοιχεία της Consumer Panel Services (CPS), η οποία ανήκει στην γνωστή εταιρία σφυγμομετρήσεων YouGov, δείχνουν ότι μεταξύ του 2022 και του 2024, οι δαπάνες των Γερμανών καταναλωτών σε εκπτωτικά χωρίς είδη διατροφής αυξήθηκε από 2,6 σε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις των εκπτωτικών καταστημάτων με τρόφιμα, όπως η Aldi και τα Lidl μειώθηκαν από 4 σε 3,5 δισ. ευρώ.Ο τζίρος των εκπτωτικών καταστημάτων από πωλήσεις διαφόρων προϊόντων πλην τροφίμων έχει σχεδόν εξισωθεί.

Πώς εξηγείται αυτή η εξέλιξη; «Τα εκπτωτικά discounter χωρίς τρόφιμα διακρίνονται πλέον για τον επαγγελματισμό τους, μιας και κατάφεραν να καθιερωθούν στην αγορά», δηλώνει ο Κρίστιαν Κοχ, ειδικός σε ζητήματα λιανικού εμπορίου. «Αυτό που ξεκίνησαν Aldi και Lidl, τελειοποιείται τώρα από τους νέους παίκτες της αγοράς», λέει ο Βέρνερ Ράιναρτς, καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στην Deutsche Welle

Exit mobile version