Υψηλότερες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια λόγω της αύξησης των τιμών στα καύσιμα αναμένει ο επικεφαλής της Lufthansa, όπως ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό περιοδικό Der Spiegel.
«Βιώνουμε αύξηση της ζήτησης για κρατήσεις, αλλά οι πτήσεις θα γίνονται όλο και πιο ακριβές», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa Κάρστεν Σπορ, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία έχει αυξήσει ήδη δύο φορές φέτος τις τιμές, αλλά αυτό δεν αρκεί.
«Το κόστος των καυσίμων, το οποίο αυξάνεται με την τιμή του πετρελαίου, θα μπορούσε να αντισταθμιστεί μόνο εν μέρει από μελλοντικές συναλλαγές», εξήγησε ο Κάρστεν Σπορ και πρόσθεσε ότι ταυτόχρονα αυξάνονται τα τέλη αεροδρομίων, το μισθολογικό κόστος του προσωπικού και το κόστος των υπηρεσιών εδάφους.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των αναλυτών της ελβετικής τράπεζας UBS, η μέση τιμή εισιτηρίου της Lufthansa στην οικονομική θέση κατά το β’ τρίμηνο του έτους είναι κατά 47% ακριβότερη από ό,τι κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.
Πάντως, ο Κάρστεν Σπορ, παρά τις αυξήσεις στις τιμές, δεν αναμένει πτώση στις πωλήσεις εισιτηρίων: «Βιώνουμε μια έκρηξη ζήτησης. Πέρυσι ήμασταν ακόμη στο 40% των θέσεων του 2019, αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε πάνω από το 50% και για το καλοκαίρι αναμένουμε κατά μέσο όρο 90%», δήλωσε. Μάλιστα, ανέφερε ότι για κάποια δρομολόγια οι κρατήσεις φέτος έχουν ήδη ξεπεράσει τις αντίστοιχες του 2019.
«Έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να ταξιδέψουν ξανά, αλλά και να περιποιηθούν τον εαυτό τους. Βλέπουμε, για παράδειγμα, όλο και περισσότερους ιδιώτες να αγοράζουν εισιτήρια για τη διακεκριμένη ή την α’ θέση. Αντίστοιχα αυξάνεται και η κατανάλωση της σαμπάνιας μέσα στα αεροπλάνα», είπε χαρακτηριστικά.
Ο μάνατζερ της Lufthansa αναμένει επίσης ότι η υποχρέωση για χρήση μάσκας στα αεροπλάνα σύντομα θα καταργηθεί. «Πολλά κράτη χαλαρώνουν τις απαιτήσεις τους ή τις καταργούν πλήρως -κάτι τέτοιο θα συμβεί και στη Γερμανία», σημείωσε και προέβλεψε ότι οι κανονισμοί για τις αποστάσεις και τη μάσκα θα μπορούσαν να αρθούν ήδη από τον Μάιο.
Στη συνέντευξή του στο περιοδικό Der Spiegel, ο Κάρστεν Σπορ ανέφερε ακόμη ότι η Lufthansa σκοπεύει να πουλήσει ολόκληρο τον στόλο της των 14 Airbus A380, καθώς το συγκεκριμένο αεροσκάφος θεωρείται ιδιαίτερα δαπανηρό σε σύγκριση με τα τελευταία μοντέλα για μεγάλες αποστάσεις.
Διαβάστε ακόμη
ΔΝΤ για Ελλάδα: Εύσημα για την ανάπτυξη αλλά βάζει «μπλόκο» σε μειώσεις φόρων και παροχών
Ρωσία: Επιθεωρήσεις – «καψόνι» δεξαμενόπλοιων στα τρία ρωσικά λιμάνια της Βαλτικής
Αυστραλία: €3,7 δισ. το κόστος για να σπάσει τη συμφωνία για τα γαλλικά υποβρύχια