search icon

Ευρώπη

Leasing: Η πανδημία ενίσχυσε τη ζήτηση σε πολλά είδη

Οι προσφορές λίζινγκ στην Γερμανία ξεπερνούν πλέον κατά πολύ την κλασική χρονομίσθωση αυτοκινήτων - Τι ωθεί τους καταναλωτές στη λύση του leasing

Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα. Οι προσφορές για leasing (χρονομίσθωση) εκτείνονται πλέον από έπιπλα και έργα τέχνης μέχρι και μελίσσια.

Σήμερα οι άνθρωποι προτιμούν το leasing για λόγους που σχετίζονται με τον σύγχρονο τρόπο ζωής, αλλά και τη βιωσιμότητα», εξηγεί ο Ντάνιελ Ισικάβα, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρίας Lyght Living Furniture Leasing, η οποία εξειδικεύεται στη χρονομίσθωση επίπλων και ηλεκτρονικών ειδών για σπίτια και γραφεία. Το λίζινγκ ενδιαφέρει κυρίως τους νέους, συμπληρώνει ο επιχειρηματίας. Κατά την εκτίμηση του Ντάνιελ Ισικάβα η πανδημία είχε επίδραση στις ανάγκες καταναλωτών και επιχειρήσεων: «Με τον κορωνοϊό συνειδητοποιήσαμε ότι είναι πιο δύσκολο να σχεδιάσεις τη ζωή σε βάθος χρόνου. Αρκετοί πελάτες δεν θέλουν πια να δεσμεύονται μακροπρόθεσμα».

Υπάρχουν ωστόσο και καταναλωτές, οι οποίοι δεν θέλουν πια να αποχωριστούν αυτό που μίσθωσαν, δηλώνει ο Ντίτερ Σιμάνσκι, ιδρυτής της εταιρίας Bee-Rent από την Κάτω Σαξονία, η οποία ενοικιάζει από το 2015 ολόκληρα σμήνη και κυψέλες μελισσών. Θεωρεί ότι όταν η μελισσοκομία σε κερδίσει δεν μπορείς πια να ζήσεις δίχως μελίσσια: «Για το λόγο αυτό ελάχιστοι πελάτες μας επιστρέφουν τα σμήνη». Στους πελάτες του ανήκουν κυρίως επιχειρήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν την παραγωγή μελιού για διαφημιστικούς λόγους. Εκτός αυτού ο τρύγος του μελιού είναι σημαντικό γεγονός για μια επιχείρηση και τους εργαζόμενους, προσθέτει ο Ντίτερ Σιμάνσκι.

Το 80% της χρονομίσθωσης αφορά αυτοκίνητα

Σύμφωνα με τον Ομοσπονδιακό Σύνδεσμο Γερμανικών Εταιριών Λίζινγκ (BDL), όσο περνά ο χρόνος τόσο αυξάνεται η ζήτηση για χρονομίσθωση: «Μέχρι το ξέσπασμα της πανδημίας οι πωλήσεις οικονομικών αγαθών κατέρριπταν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο φθάνοντας το 2019 σε συνολική αξία σχεδόν τα 77 δις ευρώ», δηλώνει η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Κάτριν Ντίκχοφ και εξηγεί ότι σχεδόν το 80% της χρονομίσθωσης αφορά, ακόμα και σήμερα, παρά το πλήθος των διαφόρων προσφορών, αυτοκίνητα και οχήματα δημοσίας χρήσεως. Η πανδημία έπληξε ωστόσο και τον οικονομικό κλάδο του λίζινγκ, ο οποίος υποχώρησε το 2020 κατά 8,6%. Το πρώτο εξάμηνο το 2021 όμως ήρθε η πολυπόθητη ανάκαμψη με ανάπτυξη 8,3%.

Διαβάστε τη συνέχεια στην Deutsche Welle

Exit mobile version