search icon

Ευρώπη

Ιταλία: Θέλει να πουλήσει δύο ιστορικές μάρκες αυτοκινήτων στην Κίνα

Το σχέδιο φέρεται να αφορά τις μάρκες Innocenti και Autobianchi, οι οποίες έκλεισαν τη δεκαετία του 1990

Η κυβέρνηση της Ιταλίας εξετάζει το ενδεχόμενο να περιέλθουν με διάταγμα στην κατοχή της οι καταργημένες μάρκες αυτοκινήτων που ανήκουν στην Stellantis.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιταλικής εφημερίδας Il Sole 24 Ore, το ακόμη πιο ενδιαφέρον στοιχείο όμως, είναι ότι πίσω από αυτή την ενέργεια, κρύβεται η πρόθεση της κυβέρνησης να τις προσφέρει σε κινεζικές εταιρείες ώστε να τις ενθαρρύνει να κατασκευάσουν εργοστάσια στην Ιταλία.

Το σχέδιο φέρεται να αφορά τις μάρκες Innocenti και Autobianchi, οι οποίες έκλεισαν τη δεκαετία του 1990.

Η Innocenti ήταν διάσημη στις δεκαετίες του 1960 και του 1970 για την παραγωγή μιας ιταλικής εκδοχής του Mini, πριν εξαγοραστεί από τη Fiat, η οποία σήμερα ανήκει στη Stellantis. Στον αντίποδα, η πρώην μονάδα της Fiat Autobianchi, παρήγαγε αυτοκίνητα πόλης όπως τα A112 και Y10.

Η εφημερίδα ανέφερε ότι ο υπουργός Βιομηχανίας της Ιταλίας έχει κατοχυρώσει εκδόσεις των δύο εμπορικών σημάτων στο εθνικό γραφείο ευρεσιτεχνιών και εμπορικών σημάτων, χρησιμοποιώντας διαφορετικά γραφικά από αυτά που έχει κατοχυρωμένα ο όμιλος Stellantis.

Από την πλευρά της η Stellantis, δήλωσε στο Reuters ότι είχε δει τις σχετικές αναφορές των μέσων ενημέρωσης, αλλά δεν είχε επίσημη ενημέρωση από την ιταλική κυβέρνηση για τέτοια σχέδια.

Το πλάνο της ιταλικής κυβέρνησης

Η Il Sole ανέφερε ότι για την απόκτηση των δύο εταιρειών, η κυβέρνηση θα στηριχτεί σε νόμο που ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο και σε σχέδιο εκτελεστικού διατάγματος, το οποίο εξετάζεται από το Ελεγκτικό Συνέδριο, σχετικά με τα εμπορικά σήματα που έχουν παραμείνει αχρησιμοποίητα για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Μόλις τεθούν υπό κυβερνητικό έλεγχο, οι μάρκες αυτές θα μπορούσαν να δοθούν σε “εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των ξένων, που σκοπεύουν να επενδύσουν στην Ιταλία ή να μεταφέρουν στην Ιταλία παραγωγικές δραστηριότητες που βρίσκονται στο εξωτερικό“, αναφέρει ο νόμος.

Να σημειωθεί πως η κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι, βρίσκεται εδώ και μήνες σε αντιπαράθεση με την Stellantis, κατηγορώντας την αυτοκινητοβιομηχανία ότι παραμελεί τις ιστορικές βάσεις παραγωγής της στην Ιταλία.

Διαβάστε ακόμη

ION: Mega deal $1,5 δισ. για την εξαγορά της ιταλικής Prelios

Αυτό είναι το νέο μοντέλο της Εθνικής Τράπεζας – Πώς ενισχύονται τα έσοδά της

Νίκος Καραμούζης στο newmoney: «Τώρα είναι η καλύτερη εποχή για εξαγορά εταιρειών ελαιολάδου»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version